در بازی عقب‌افتاده لیگ برتر فوتبال:

پرسپولیس با گل‌باران گل‌گهر، قهرمان نیم‌فصل شد / پارتی گل و قهرمانی سرخ‌ها در ورزشگاه تازه تاسیس

تیم پرسپولیس با گل‌باران گل‌گهر سیرجان قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال شد.

به گزارش مملکت آنلاین، در بازی عقب‌افتاده از هفته دهم لیگ برتر، دو تیم گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس تهران آخرین بازی نیم‌فصل را در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار کردند که تیم پرسپولیس با نتیجه ۵ بر صفر گل‌گهر سیرجان را در هم کوبید تا سنگین شکست نماینده سیرجان و بهترین برد فصل پرسپولیس رقم بخورد.

احمد نوراللهی در دقیقه ۳۰، امید عالیشاه در دقیقه ۶۰، مهدی شیری در دقیقه ۶۸ و احمدرضا زنده‌روح بازیکن گل‌گهر در دقیقه ۷۲ به اشتباه و سیامک نعمتی در دقیقه ۸۷ برای پرسپولیس گلزنی کردند.

هر دو تیم در این بازی یک بار تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند و بهنام برزای مهاجم گل‌گهر سیرجان در دقیقه ۸۴ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

گادوین منشا بهترین گل زن گل‌گهر و امیر قلعه‌نوعی سرمربی این تیم بدلیل محرومیت در این بازی حضور نداشتند.

با این نتیجه پرسپولیس با ۳۰ امتیاز قهرمان نیم‌فصل شد و گل‌گهر سیرجان که در ابتدای فصل صدرنشین هم شده بود، با ۲۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز و مس رفسنجان در رده نهم قرار گرفت.

با پایان بازی‌های نیم فصل، پرسپولیس به‌همراه سپاهان بیشترین برد، به تنهایی کمترین باخت، دومین خط حمله برتر، بهترین خط دفاع، بهترین تفاضل و تنها تیم با میانگین امتیازگیری ۲ امتیاز در هر بازی را به خود اختصاص داد و گل‌گهر سیرجان سومین خط حمله برتر نیم فصل را کسب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر