چه خبر از وضعیت علی انصاریان

پزشکان معالج علی انصاریان با رد خبر درگذشت وی گفتند: اجازه مصاحبه نداریم، ۲۴ ساعت آینده مهم است.

چه خبر از وضعیت علی انصاریان

به گزارش مملکت آنلاین، شرایط علی انصاریان مساعد نیست و گفته می‌شود برای بهبود حال او باید امیدوار باشیم.

عصر امروز، حامد غفاری گوینده اخبار صداوسیما در پستی اینستاگرامی خبر از فوت علی انصاریان داد که این پیام موجی از انتقادات را در پی داشت.

photo_2021-02-02_22-44-12

بعد از انتشار این پست، انتقادات زیادی در فضای مجازی علیه وی رخ داد و بعد از رد این اتفاق توسط نزدیکان بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس، این گوینده صداوسیما مجبور به عذرخواهی و تغییر پست خود کرد.

ساعاتی بعد، میرزایی معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان خبر فوت علی انصاریان را تکذیب کرد و گفت: حال این پیشکسوت فوتبال کشورمان وخیم است

گرچه آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی پیامی با مضمون فوت علی انصاریان منتشر کرد ولی یکی از پزشکان معالج علی انصاریان اعلام کرد:  تیم درمان از انجام هرگونه مصاحبه درباره وضعیت بیماری این چهره ورزش منع شده‌اند اما انصاریان در قید حیات است.
وی اضافه کرد: تمام نیازهای دارویی برای درمان انصاریان مهیاست و کمبودی در این زمینه وجود ندارد. ۲۴ ساعت آینده در فرآیند درمان بسیار مهم است.
وی ادامه داد: حضور افراد در بیمارستان و محیط پیرامون آن خطرناک است و ممکن است افراد به بیماری مبتلا شوند. از این رو، درخواست می‌کنم افراد به خانه‌های خود بازگردند و اخبار را از طریق مبادی رسمی پیگیری کنند.

آخرین خبر:

دکتر اباسط میرزایی معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان با اشاره به اینکه وضعیت انصاریان بسیار بحرانی است، گفت: سطح اکسیژن خون انصاریان بین ۵۰ تا ۶۰ درصد است.
وی افزود: با درخواست دکتر هاشمیان(پزشک معالج انصاریان) تجهیزاتی را برای بهبود شرایط او به بیمارستان آورده اند.
انتهای پیام/

ارسال نظر