در بازی جنجالی: پرسپولیس بالاخره بعد از فینال آسیا برد

پرسپولیس به اولین برد خود در لیگ برتر بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا دست یافت.

به گزارش مملکت آنلاین،  در آخرین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم پرسپولیس در یک بازی جذاب و دیدنی ۲ بر یک فولاد خوزستان را شکست داد.

در این بازی مهدی عبدی در دقیقه ۲۹ و احمد نوراللهی در دقیقه ۷۷ برای پرسپولیس و لوسیانو پریرا در دقیقه ۶۴ از روی نقطه پنالتی از یک سوت پرحاشیه برای فولاد گلزنی کردند ضمن اینکه انصاری در دقیقه ۹۴ یک موقعیت گلزنی و تک به تک را از دست داد.

حامد لک، سیدجلال حسینی (۱+۹۰ -  آرمان رمضانی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان (۸۵ - احسان حسینی)، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا (۷۷- امید عالیشاه)، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (۷۷- مهدی مهدی‌خانی) برای پرسپولیس و محسن فروزان، سیدمهران موسوی، موسی کولیبالی، صالح حردانی، عارف آغاسی (۴۶ - وحید حیدریه)، محمد آبشک، سیدمحمد میری، آیاندا پاتوسی (۸۰- ساسان انصاری)، فرشاد احمدزاده (۸۷- شروین بزرگ)، سینا شاه‌عباسی (۷۹- محمد قاسمی‌نژاد) و لوسیانو پریرا برای فولاد به میدان رفتند.

داور این بازی به محمد آبشک از فولاد و محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی و حامد لک از پرسپولیس و همچنین به یکی نیمکت‌نشین از هر کدام کارت زرد نشان داد ضمن اینکه پنالتی اعلامی برای فولاد نیز جنجال برانگیز بود.

پرسپولیس با این برد با ۱۵ امتیاز و ۲ بازی کمتر به رده ششم صعود کرد و فولاد تا رتبه هشتم جدول پایین آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر