هفته پنجم لیگ برتر اهداف پروازی، پنج‌شنبه برگزار می‌شود / لیگ برتر تفنگ و تپانچه بادی قرعه‌کشی شد

هفته پنجم لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی به میزبانی تیم دریاچه ارومیه روز پنج شنبه ۱۱ دی ماه برگزار می شود.

هفته پنجم لیگ برتر اهداف پروازی، پنج‌شنبه برگزار می‌شود /  لیگ برتر تفنگ و تپانچه بادی قرعه‌کشی شد

به گزارش مملکت آنلاین،  مسابقات لیگ برتر اهداف پروازی با حضور ۶ تیم در میدان رو باز اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود که تیراندازان در ماده های تراپ بانوان، تراپ و اسکیت آقایان پس از تمرین رسمی روز چهار شنبه ۱۰ دی ماه روز پنج شنبه ۱۱ دی ماه به مصاف با یکدیگر می روند.

در این هفته تیم بیمارستان نیکان با هوماک، هیات تیراندازی کرمان با دراک شیراز، صنایع شیر ایران پگاه با دریاچه ارومیه (میزبان) به رقابت خواهند پرداخت که در این هفته تیم صنایع بازیافت راتا شمال در قرعه استراحت به سر می برد.

همچنین مراسم قرعه کشی لیگ برتر تفنگ و تپانچه بادی با حضور رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون و تعدادی از نمایندگان تیم های لیگ برتر در محل سالن جلسات این فدراسیون برگزار شد.

در این رقابتها که از ۱۸ دی ماه در رشته تپانچه بادی بانوان با یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی آغاز می‌شود، رقابت‌ها در ۱۴ هفته به صورت غیر رفت و برگشت و تک دیدار برگزار شود که هر تیمی در هر روز در دو دیدار (صبح و بعداظهر) به رقابت بایکدیگر خواهند پرداخت.

به گفته رئیس سازمان لیگ تیراندازی، در این دوره هر تیم ۶ ورزشکار معرفی می کند که از این تعداد حداقل یک نفر باید جوان باشد و با برنامه ریزهای انجام شده در این دوره از مسابقات ۷ تیم در تپانچه بادی بانوان، ۶ تیم در تفنگ بادی بانوان، ۷ تیم در تفنگ بادی آقایان و ۸ تیم در تپانچه بادی آقایان حضور خواهند داشت که اواخر اسفندماه زمان پایان این رقابتها اعلام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر