فکری و سیستم ۲-۴-۴ برای استقلال هجومی؟

استقلال اکنون از بزرگ‌ترین سرمایه در دو سمت دفاعی خود در لیگ برتر فصل بیستم برخوردار است تا شاید کادرفنی این تیم به دنبال تغییراتی در سیستم برای بهره بردن از تمام پتانسیل باشد.

فکری و سیستم ۲-۴-۴ برای استقلال هجومی؟

به گزارش مملکت‌آنلاین، با حضور هروه میلیچ و وریا غفوری، محمود فکری و استقلال در این فصل دو خرید بزرگ نیز به نام خود کرده‌اند؛ آبی‌ها موفق شدند محمد نادری مدافع چپ موفق دو فصل اخیر پرسپولیس را به قرارداد با این باشگاه در بیاورند و از سوی دیگر آنها با سیداحمد موسوی، دیگر بازیکن راست پای موفق لیگ در فصل نوزدهم که نمایشی درخشان در گل گهر سیرجان از خود به جا گذاشته بود به توافق دست یافته‌اند.

حضور نفرات قابل اعتنایی همچون میلیچ و نادری در سمت چپ و موسوی و غفوری در سمت راست شاید کادرفنی استقلال را برای ایجاد تغییراتی در سیستم تیم برای سود بردن از پتانسیل کامل بازیکنان به فکر بیندازد.

بر این اساس شاید با انجام بازی با سیستم ۲-۴-۴ و حضور میلیچ و موسوی به عنوان دو مدافع چپ و راست، محمود فکری از محمد نادری و وریا غفوری که به خوبی به فاز تهاجمی اضافه می‌شوند در دو سمت سود برده و ترکیبی قابل اعتنا را شکل داد. استقلال در فصلی که بیشتر تیم‌ها از نظر نیروی انسانی باکیفیت در دو سمت دفاعی با مشکل مواجه هستند، چهار بازیکن قابل اعتنا و مدعی در اختیار دارد و باید دید فکری از این سرمایه به چه نحو سود خواهد برد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر