مطهری: درباره خروج آل کثیر از فهرست تصمیم می‌گیریم

دستیار گل محمدی از احتمال خروج آل کثیر از فهرست پرسپولیس خبر داد.

 مطهری: درباره خروج آل کثیر از فهرست تصمیم می‌گیریم

به گزارش مملکت‌آنلاین، در اولین نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و سایپا، حمید مطهری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. دستیار یحیی گل محمدی به تمجید از بازیکنان پرسپولیس در آسیا پرداخت و همچنین گفت که آن ها نباید به چهار دوره قبلی لیگ بپردازند. او همچنین به احتمال خروج آل کثیر از فهرست این تیم پرداخت و درباره شایعه ابتلای نعمتی به کرونا اظهار نظر کرد.

 

* آغاز لیگ برتر؟

از استارت لیگ خوشحالیم اما متاسفانه بدون تماشاگر است. در آسیا فداکارانه بازی کردیم اما دیده نشد و کام ما، هواداران و بازیکنان را تلخ کردند. دوست داشتم به هواداران و بازیکنان تبریک بگویم. الان یک فصل جدید شروع شده و با انگیزه زیاد می‌خواهیم لیگ را شروع کنیم. می‌خواهیم از نظر آمار و ارقام بهتر باشیم. لیگ فوق العاده سخت است اما ما پرسپولیس هستیم با ذهن های برنده خواه. یک اما وجود دارد، این که نباید در خواب چهار دوره قهرمانی باشیم و باید یک استارت تازه بزنیم و از صفر شروع کنیم و این را بچه ها و کادرفنی می‌دانند.

 

* تقابل با سایپا؟

سایپا تیم جوان و خوبی است. من دو سال مربی سایپا بودم و شرایطش را می‌شناسم. ابراهیم صادقی بچه پاک و سالمی است و امیدوارم موفق باشد. فردا باید با تمرکز بالا و هوشمندانه بازی کنیم. ما باید کنترل بازی را در دست داشته باشیم.باید بتوانیم از راه هایی که بلدیم به سایپا ضربه بزنیم، ما همیشه برای برد بازی میکنیم و باید همیشه ببریم، ببریم و ببریم. درست است که یک سری از یاران را از دست دادیم اما کادرفنی پرسپولیس هیچ موقع دنبال این بهانه ها نبوده ایم. از جوان ترین تا مسن ترین بازیکنان برای ما ارزشمند هستند، من لیگ را دوی صد متر می‌دانم و مهم است که استارت اولیه را خوب بزنیم و در ادامه برنده بازی باشیم. ما این استارت را از فردا خواهیم زد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر