خبر خوش برای آبی‌ها: مظاهری منعی برای همراهی استقلال ندارد

مسؤول نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: با باز شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال، رشید مظاهری، دروازه‌بان جدید استقلال منعی برای همراهی این تیم ندارد.

خبر خوش برای آبی‌ها: مظاهری منعی برای همراهی استقلال ندارد

به گزارش مملکت‌آنلاین، پس از فسخ یکطرفه قرارداد رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم تراکتور، این بازیکن با باشگاه استقلال قرارداد دو ساله انعقاد کرد. باشگاه تبریزی به دلیل این فسخ، از مظاهری و باشگاه استقلال شکایت کرد. پرونده این شکایت از کمیته وضعیت به کمیته انضباطی ارجاع داده شد و با اثبات جعل در قرارداد توسط باشگاه تبریزی، رأی را به نفع مظاهری اعلام کرد. اما برای تعیین وضعیت مظاهری، کمیته وضعیت تاریخ رسیدگی به پرونده را به ۱۹ آبان ماه موکول کرد. تیم استقلال ۱۷ آبان اولین دیدارش در لیگ بیستم را برگزار می‌کند و باید دید مظاهری می‌تواند استقلال را همراهی کند یا خیر. خبرنگار خبر آنلاین در این رابطه با فریبرز محمودزاده، مسؤول نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت‌وگو کرده است.

محمودزاده درخصوص اینکه آیا مظاهری منعی برای حضور در ترکیب استقلال پیش از رأی کمیته وضعیت دارد، اظهار کرد: درست است که کمیته وضعیت هنوز رأیی صادر نکرده است اما بازیکنی که فرم فسخش ثبت می‌شود، مجاز به عقد قرارداد با باشگاه جدید است اما به شرطی که هم بازیکن و هم باشگاه جدید مسؤولیت حقوقی آن را بپذیرند. کمیته وضعیت با توجه به بررسی تمام جوانب حقوقی و با هماهنگی کمیته انضباطی رأی این پرونده را صادر خواهد کرد اما تا قبل از صدور رأی باشگاه استقلال و رشید مظاهری پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات هیچ منعی برای ثبت قرارداد ندارند. هم باشگاه استقلال و هم دروازه‌بان جدید آن‌ها باید مسؤولیت حقوقی ثبت قرارداد را بپذیرند.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر