آخرین وضعیت علی کریمی و روزبه چشمی از زبان پزشک استقلال

پزشک تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین وضعیت علی کریمی و روزبه چشمی توضیحاتی ارائه داد.

آخرین وضعیت علی کریمی و روزبه چشمی از زبان پزشک استقلال

به گزارش مملکت‌آنلاین، دکتر کاوه ستوده، در خصوص وضعیت علی کریمی گفت: علی کریمی در ادامه کارهای درمانی خود، امروز (جمعه) در محل تمرین استقلال حاضر و به تمرینات بالا تنه و وزنه زدن زیر نظر کادر پزشکی مشغول شد. وضعیت دقیق این بازیکن پس از معاینات مجدد و MRI متعاقبا اعلام می‌شود.

وی افزود: درباره روزبه چشمی هم باید بگویم که این بازیکن هم در کلینیک کارهای درمانی را انجام می‌دهد و مثل علی کریمی بعد از معاینات مجدد و MRI وضعیتش مشخص خواهد شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

  • محمدرضا کیانفر ارسالی در

    مامک‌هاشمی پزشک متخصص طب سنتی همدان گفت: شیخ‌الرئیس هم به ماندن در خانه تأکید داشت.

    آقای هاشمی،
    فرهنگ ایران در دوران خلافت عباسیان به اوج رسید خراسان پایتخت علمی کشور بیش از چهار هزار دانشمند تقدیم بشریت کرد که محمد خوارزمی اولین و عمر خیام آخرینشان بودند جامعه را به آستانه رنسانس رساندند و مسیر تمدن بشر را هموار کردند.
    عمرخیام نابغه ریاضی که درجه نبوغش هفت برابر اینشتین بود مدت زمان گردش زمین به دور خورشید را با شانزده اعشاری محاسبه کرد و بر اساس آن تقویم را تنظیم نمود.
    ابوعلی‌سینا نیز که نابغه فلسفه بود با وارد کردن منطق ارسطویی به دین اسلام نخستین سنگ بنای رنسانس را گذاشت در اثر جنگهای صلیبی آثار دانشمندان ایران به اروپا رفت توماس آکوئیناس قدیس ابتکار ابن‌سینا را درک نمود منطق را وارد دین مسیح کرد سپس ابن‌میمون اندلسی منطق را وارد دین یهود نمود دومین و سومین سنگ بنای رنسانس را گذاشتند.
    رنسانس یعنی نوزایی فرهنگی که با رفرماسیون یعنی اصلاحات دینی توسط مارتین لوتر همراه بود.