آقای گل سابق استقلال کرونا گرفت

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال به ویروس کرونا مبتلا شد.

به گزارش مملکت‌آنلاین، آرش برهانی مهاجم سابق استقلال به ویروس کرونا مبتلا شد. او این روز‌ها در قرنطینه به سر می‌برد و برای درمان تحت نظر خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر