عکس یادگاری سه چهره معروف استقلال در دهه ۷۰

استقلال از قدیم همواره بازیکنان ملی‌پوش زیادی داشت.

به گزارش مملکت‌آنلاین، در دهه ۷۰ استقلال و پرسپولیس بازیکنان زیادی در تیم ملی داشتند. یکی از سوژه‌های خبرنگاران در آن دهه، جمع کردند بازیکنان استقلال یا پرسپولیس دور هم و گرفتن یک عکس یادگاری بود. در این تصویر هم جواد زرینچه، محمد خرمگاه و مهدی پاشازاده سه بازیکن ملی پوش استقلال دیده می شوند که یکی از آن عکس ها را در کنار هم گرفته اند.

 

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر