رادوشوویچ: باید با غیبت هواداران کنار آمد/ با رفتن بیرانوند کارم سخت‌تر می‌شود

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند دروازه بان فوق العاده‌ای است و با رفتن او قطعا کار من هم سخت‌تر خواهد شد.

رادوشوویچ: باید با غیبت هواداران کنار آمد/ با رفتن بیرانوند کارم سخت‌تر می‌شود

به گزارش مملکت‌آنلاین، بوژیدار رادوشوویچ  در مورد آخرین وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه بازی با پیکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم خیلی خوب است. در این حدود ۳۰ روزی که تمرینات را آغاز کردیم خیلی شرایط خوبی داشتیم. کادرفنی تمرینات خوبی برای ما در نظر گرفت. به نظر من لیگ ایران باید مثل خیلی از کشورها ادامه پیدا کند. ما حرفه‌ای هستیم و هواداران نباید به خاطر شروع دوباره لیگ از چیزی نگران باشند و بترسند.

رادوشویچ در مورد شرایط خودش تصریح کرد: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و تمرینات خوبی هم انجام دادم. بازی‌های دوستانه خوبی هم انجام دادیم و بعد از بازی با شهر خودرو شرایط بهتر هم شده. ما در بازی‌های دوستانه روند خوبی داشتیم و حالا منتظر آغاز لیگ هستیم.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس در مورد اینکه هواداران منتظر چهارمین قهرمانی متوالی هستند، گفت: ما واقعا تمرینات زیادی را در روزهای گذشته انجام دادیم. همه تمرکز ما روی همین موضوع است تا چهارمین قهرمانی را جشن بگیریم. امیدوارم به زودی این اتفاق رخ بدهد و بتوانیم جام را بالای سر ببریم.

وی در خصوص غیبت هواداران در بازی‌های باقیمانده تا پایان لیگ تصریح کرد: هواداران همیشه یار دوازدهم ما بودند و از ما حمایت خیلی خوبی انجام دادند. غیبت تماشاگران برای ما و البته همه تیم‌ها یک مشکل بزرگ است اما باید با آن کنار آمد. البته کاملا می‌دانم که هواداران با وجود اینکه در خانه بازی‌ها را می‌بینند اما از ما حمایت خواهند کرد. ما هم بدون حضور تماشاگران و هم با حضور آنها همه تلاش خود را خواهیم کرد تا به موفقیت برسیم.

رادوشوویچ در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص جدایی بیرانوند و رفتنش به بلژیک و اینکه این موضوع وظیفه او را در آینده سخت‌تر خواهد کرد، اظهار داشت: بیرانوند دروازه بان فوق العاده‌ای است. فکر نمی‌کنم کسی غیر از این نظری داشته باشد. با رفتن او قطعا کار من هم سخت‌تر خواهد شد اما بر این باور هستم که باید بیشتر کار کنم. فوتبالیست حرفه‌ای هستم و تنها راه موفق شدن برای من تمرین کردن است. من ۴ سال است که اینجا هستم، هم من تیم را می شناسم هم تیم مرا می شناسد. این مسائل به من کمک زیادی خواهد کرد.

منبع: فارس

ارسال نظر