حذف تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه در قهرمانی آسیا

تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه با ۴ بازی، کسب ۲ برد، ۲ باخت و جایگاه پانزدهم به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان داد.

به گزارش مملکت آنلاین، دیدارهای تیمی اسلحه اپه مردان در رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا امروز (سه شنبه ۲ تیر) در هند برگزار شد و طی آن تیم کشورمان به مصاف حریفانش رفت.
این تیم در بازی نخست مقابل نیوزلند پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت. ملی پوشان ایران در این مرحله مقابل قزاقستان شکست خوردند و شانس مدال را از دست دادند.
تیم شمشیربازی اسلحه اپه در جدول بازنده ها مقابل سنگاپور شکست خورد و مقابل ترکمنستان پیروز شد و با کسب جایگاه پانزدهم به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر