انصاری‌فرد: کالدرون از ما در پست‌های مهاجم و هافبک تهاجمی بازیکن خواسته‌ است

محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم وبازیکنان درخواستی گابریل کالدرون برای تقویت تیم نیم‌فصل دوم لیگ برتر توضیحاتی داد.

به گزارش مملکت‌آنلاین، محمدحسن اتصاری‌فرد درباره آخرین وضعیت پرسپولیس صحبت کرد.او ابتدا درباره وضعیت پرداخت‌های آینده پرسپولیس گفت: ما باید طی یک ماه آینده مطالبات بشار و رادوشوویچ، قسط دوم کالدرون و دستیاران‌شان و همینطور پول بازیکنان را که قولش را داده‌ایم پرداخت کنیم،البته شاکیانی هم داریم که باید رضایت آنها هم جلب شود.

انصاری‌فرد در ادامه افزود: کالدرون از ما در پست‌های مهاجم و هافبک تهاجمی بازیکن خواسته‌ است و به دنبال جذب بازیکن هستیم. ما در هر سه جام مدعی هستیم و ایمان دارم آقای کالدرون هم مأموریت آن را به بهترین شکل تمام می‌کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر