یک مربی جدید به کادر فنی تیم ملی ووشو اضافه شد

حبیب بهمنی ورزشکار و مربی با سابقه ووشو به کادر فنی فدراسیون ووشو ایران اضافه شد.

به گزارش مملکت آنلاین، حبیب بهمنی اظهار کرد: با اعلام فدراسیون ووشو کشور اینجانب به عنوان مربی تیم ملی ووشو انتخاب و معرفی شدم، تا در کنار علی شیرآقایی سرمربی این تیم، امور مربوط به آماده‌سازی ملی‌پوشان ووشو را عهده‌دار شویم.

حبیب بهمنی (زاده ۲۵ دی ۱۳۶۶،جونقان)، ووشوکار و مربی سابق تیم ملی ووشو ساندا ایران، مربی تیم ملی ووشو کرواسی است.

نایب قهرمان مسابقات کاپ جهانی بزرگسالان ایتالیا-۲۰۰۹، عضو سابق تیم ملی ووشو (ساندا) ایران، مربی سابق تیم ملی ووشوی بزرگسالان ایران در سال ۱۳۹۸، مدرس سمینارهای بین المللی ووشو و مربی تیم های ملی ووشو کرواسی از سال ۲۰۲۱ از جمله سوابق و افتخارات حبیب بهمنی است.

تیم ملی ووشو کشورمان خود را برای حضوری پر قدرت در پیکارهای بیریکس روسیه و قهرمانی آسیا ماکائو آماده می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر