صعود قایقران کشورمان به فینال کایاک تکنفره ۵۰۰ متر بانوان انتخابی المپیک

با برگزاری رقابت نیمه‌نهایی کایاک تکنفره ۵۰۰ متر بانوان، الناز شفعیان به فینال مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک راه یافت.

صعود قایقران کشورمان به فینال کایاک تکنفره ۵۰۰ متر بانوان انتخابی المپیک

به گزارش مملکت آنلاین، دومین روز از مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک- توکیو امروز به پایان رسید.

الناز شفعیان نماینده ایران در کایاک تک‌نفره ۵۰۰ به آب زد. وی در رقابت با حریفانی از ازبکستان، سنگاپور، کره‌جنوبی و هنگ‌کنگ با ثبت زمان ۲:۱۷.۱۰۷ دقیقه به‌عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، سنگاپور و کره به ترتیب اول تا سوم شدند.

شفعیان در ادامه در مرحله نیمه‌نهایی و در رقابت با حریفانی از تایلند، چین تایپه، هنگ کنگ و اندونزی با ثبت زمان ۲:۱۳.۲۵۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و راهی فینال شد. 

در این رقابت نمایندگان تایلند و اندونزی به ترتیب دوم و سوم شدند. 

فینال این ماده فردا برگزار می‌شود.  

رقابت‌های امروز در شرایط جوی نامساعد و وزش باد شدید برگزار شد تا جایی که درنهایت به دلیل طوفان شدید در توکیو مقرر شد ادامه رقابت‌ها با سه ساعت تاخیر برگزار شود.

صبح امروز علی آقامیرزایی نماینده ایران در در فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان موفق به کسب مدال برنز شد و تیم کانونی ۲ نفره مردان ایران متشکل از عادل مجللی و کیا اسکندانی به عنوان پنجمی رسید.

گفتنی است تیم قایقرانی آبهای آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد. در بخش آب‌های آرام در ماده‌های یک نفره، دو قایق اول و در قایق‌های دو نفره تنها قایق نخست که مدال طلا می‌گیرد، جواز حضور در المپیک پاریس را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر