درگیری این بار در فوتسال جام رمضان محمدیه + ویدئو

تیم داوری مسابقات فوتسال جام رمضان محمدیه توسط برخی از تماشگران و طرفداران تیم مغلوب مرحله نهایی این رقابت ها، مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

درگیری این بار در فوتسال جام رمضان محمدیه + ویدئو

به گزارش مملکت آنلاین، مسابقات فوتسال جام رمضان محمدیه که با ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی آغاز شده بود پس از ۳۲ بازی در شب چهارشنبه ۲۲ فروردین با راهیابی چهار تیم رستوران سلامت، میثاق شریف آباد، شهر عینک و امید کوندج به مرحله‌ی نهایی این مسابقات بازی‌های رده بندی برگزار شد.

در بازی رده بندی تیم میثاق شریف آباد موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ تیم رستوران سلامت را شکست دهد و به مقام سوم این مسابقات دست یابد.

بازی فینال این مسابقات نیز بین تیم‌های شهر عینک و امید کوندج در ساعت‌های پایانی شب با حضور فرماندار شهرستان البرز، معاون برنامه ریزی فرمانداری البرز، رییس هیات فوتبال البرز، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین بیش از ۳۰۰ تماشگر برگزار شد.

تیم شهر عینک با ۳ گل از تیم امید کوندج جلو افتاد. تیم رقیب از وقت باقیمانده نهایت بهره را برد و موفق شد دو گل از سه گل خورده را جبران نماید در ادامه تیم شهر عینک مجدد بازی را بدست گرفت و موفق به زدن گل چهارم شد. در این میان با تنشی که در بین ذخیره‌ها و مربیان تیم امید کوندج سرگرفت نسبت به قضاوت داوران اعتراض و همین امر باعث تحریک تماشگران و طرفدارانشان شد و با هجوم تماشگران به زمین بازی درگیری شدید بوجود آمد.

تیم داوری توسط ضاربین مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

مداخله نیروی انتظامی باعث اتمام درگیری و اخراج تماشگران از سالن ورزشی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر