اظهار امیدواری میراسماعیلی به سهمیه وایدکارت فدراسیون جهانی برای جودو ایران در المپیک

رئیس فدراسیون جودو اظهار امیدواری کرد سهمیه وایدکارت فدراسیون جهانی برای جودو ایران اختصاص یابد.

اظهار امیدواری میراسماعیلی به سهمیه وایدکارت فدراسیون جهانی برای جودو ایران در المپیک

به گزارش مملکت آنلاین، آرش میراسماعیلی در ارومیه گفت: مجمع امروز انتخاباتی هیات جودو استان آذربایجان‌غربی به خوبی برگزار و اعضای مجمع رئیس جدید را برگزیدند و از امروز انتظار داریم رئیس هیات استان با برنامه‌ریزی مناسب رشد و توسعه این رشته ورزشی را در این استان اجرایی کند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها می‌تواند احداث خانه تخصصی جودو در استان آذربایجان‌غربی است که با توجه به حضور استانداری ورزش دوست و حمایت‌های ورزش و جوانان این استان، پیگیری‌های هیات می‌تواند این موضوع را اجرایی کند و با این اتفاق هم امکان برگزاری اردوها و مسابقات و هم برگزاری دوره‌های دانش افزایی فراهم می‌شود.

رئیس فدراسیون جودو درخصوص رویدادهای پیش رو اظهار کرد:اواخر هفته جام باشگاه‌های بانوان در کشور با حضور ۱۴ تیم برگزار ضمن اینکه اردوهای تیم‌های ملی تا پایان سال خواهیم داشت.

میراسماعیلی گفت: سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا در اواخر فروردین و قهرمانی جهان در اواخر اردیبهشت برگزار و تیم ملی نیز در این رقابت‌ها حضور خواهدیافت که این رقابت‌ها آخرین فرصت ها برای کسب سهمیه المپیک است هرچند بدلیل محرومیت ۴ سالی، شانس کسب سهمیه را از دست داده‌ایم ولی امیدواریم بتوانیم با حمایت فدراسیون جهانی حضور یک نماینده با وایدکارت به جودو ایران اختصاص یابد.

وی گفت: برای اولین بار، میزبانی همزمان ۳ رویداد آسیایی (جام باشگاه های جوانان و بزرگسالان آسیا و قهرمانی کاتا آسیا) ، اواخر خرداد سال ۱۴۰۳ در جزیره کیش خواهیم داشت.

میراسماعیلی درخصوص استفاده از مزایای هم مرزی در استان آذربایجان‌غربی گفت: فدراسیون از برگزاری مسابقات کشورهای هم مرز و برگزاری کمپ و اردوهای مشترک تمرینی حمایت می کند و با توجه به اینکه جمهوری آذربایجان و ترکیه سطح بالایی در جودو دارند و ارتباط با این کشورها می تواند منجر به رشد این رشته در کشورمان باشد.

با حضور رئیس فدراسیون جودو و دفاع شخصی و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، مجمع انتخاباتی هیات استان برگزار و جلیل اسماعیل‌زاده به عنوان رئیس جدید انتخاب شد.

انتهای پیام/

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

ارسال نظر