کاپیتان تیم ملی شمشیربازی هم در جام جهانی حذف شد

در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی شمشیربازی ایتالیا، دیگر نماینده کشورمان نیز با قبول شکست برابر نماینده تونس از صعود به جدول ۸ نفره این رقابت‌ها بازماند.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی هم در جام جهانی حذف شد

به گزارش مملکت آنلاین، رقابت‌های جام‌جهانی شمشیربازی ایتالیا امروز پیگیری شد که طی آن علی پاکدامن با قبول شکست برابر نماینده تونس از صعود به جدول ۸ نفره این رقابت ها بازماند. پاکدامن بعد از غلبه بر حریفانی از فرانسه و لهستان و صعود به جدول ۱۶ نفره، نتیجه را به نماینده تونس واگذار کرد.

این نماینده سابر ایران که به دلیل برخورداری از رنکینگ ۵ جهان از دیدارهای مقدماتی معاف شده بود، به عنوان تنها نماینده ایران در جدول ۶۴ نفره قرار گرفته بود.

عملکرد پاکدامن در جام جهانی ایتالیا به این شرح است:

  • - جدول ۶۴ نفره / علی پاکدامن ۱۵ – «پاکو بورو» ۱۳ (این بازیکن فرانسوی صاحب رنکینگ ۲۱۴ جهان است)
  • جدول ۳۲ نفره/ علی پاکدامن ۱۵ – «زیمون هریسیوک» ۱۳ (این بازیکن لهستانی صاحب رنکینگ ۳۲ جهان است)
  • جدول ۱۶ نفره/ علی پاکدامن ۱۴ – «فارس فارجانی» ۱۵ (این بازیکن تونسی صاحب رنکینگ ۱۴ جهان است)


پاکدامن در حالی به کار خود در جام جهانی ایتالیا پایان داد که در جام‌جهانی گرجستان تا فینال پیش رفت و با واگذاری نتیجه رقابت با آرون سزیلاگی از مجارستان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

او همچنین خرداد پارسال در رقابت‌های قهرمانی آسیا (چین)، کیم جون هو از کره جنوبی را در فینال شکست داد و بعد از ۲۲ سال شمشیربازی ایران را صاحب مدال طلای انفرادی این رقابت‌ها کرد.

محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران دیگر نمایندگان ایران در جام جهانی ایتالیا بودند که رهبری و باهر ارسباران در جدول ۶۴ نفره مقدماتی و فتوحی در جدول ۱۲۸ نفره از دور رقابت‌ها کنار رفتند. در رده‌بندی نهایی، رهبری صاحب جایگاه ۶۸ شد. ارسباران در رده ۷۷ ایستاد و فتوحی هم جایگاه ۱۳۰ را به خود اختصاص داد. پاکدامن هم صاحب جایگاه نهم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر