باخت تیم‌های ملی تنیس روی‌میز مردان و زنان ایران در قهرمانی جهان

تیم‌های ملی تنیس روی‌میز مردان و زنان ایران در دومین رقابت در بخش تیمی مسابقات قهرمانی جهان به ترتیب مغلوب تیم‌های پرتغال و ژاپن شدند.

باخت تیم‌های ملی تنیس روی‌میز مردان و زنان ایران در قهرمانی جهان

به گزارش مملکت آنلاین، رقابت‌های تنیس روی‌میز قهرمانی جهان در بخش تیمی به میزبانی بوسان کره‌جنوبی پیگیری شد.

در رقابت‌های امروز در بخش تیمی، تیم مردان کشورمان که دیروز در نخستین دیدار توانسته بود تایلند را ۳ بر صفر شکست دهد، در دومین مسابقه برابر پرتغال به میدان رفت.

تیم ملی تنیس روی‌میز مردان در این دیدار با نتیجه ۲ بر یک مغلوب پرتغال شد تا اولین شکست پینگ‌پنگ‌بازان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان ثبت شود.

در این دیدار نوشاد عالمیان برابر جگوآ گرالدو ۳ بر یک به پیروزی رسید اما نیما عالمیان و امیرحسین هدایی با نتایج مشابه ۳ بر ۲ به ترتیب مغلوب مارکوس فریتاس و تیاگو آولونیا شدند.

تیم مردان کشورمان در این دیدارها که سهمیه المپیک بین ۸ تیم اول توزیع می‌شود، با تیم‌های رومانی، مصر، پرتغال و تایلند هم‌گروه است.

در بخش بانوان نیز، تیم ملی تنیس روی‌میز کشورمان که در روز اول برابر آفریقای جنوبی ۳ بر صفر به پیروزی رسیده بود، امروز در دومین دیدار برابر ژاپن قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد.

در این دیدار، ندا شهسواری با نتیجه ۳ بر صفر مقابل میما ایتو، مهشید اشتری با نتیجه ۲ بر ۳ برابر هیرانو و صبا سراجی با نتیجه ۳ بر صفر برابر هینا هیاتا شکست خوردند.

گفتنی است تیم بانوان ایران با تیم‌های برزیل، ژاپن، لوکزامبورگ و آفریقای جنوبی در گروه دوم مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر