بازگشایی آزمایشی پیست بین المللی دیزین شهرستان کرج بعد از یک سال

پیست بین المللی دیزین شهرستان کرج پس از یکسال تعطیلی و با استاندارد سازی تجهیزات امروز جمعه بیست وهفتم بهمن ماه به صورت آزمایشی بازگشایی شد.

بازگشایی آزمایشی پیست بین المللی دیزین شهرستان کرج بعد از یک سال

به گزارش مملکت آنلاین، اسفند سال گذشته پیست بین المللی دیزین به دلیل نقص فنی تجهیزات و با ورود دستگاه قضایی تعطیل و بازگشایی دوباره آن منوط به رفع مشکل فنی تجهیزات تله کابین و سایر امکانات این مجموعه شده بود.

تا پیش از این، سالهای متمادی فعالیت تله کابین ها، تله سیزها و اسکی های بشقابی سبب فرسودگی و غیر استاندارد شدن این تجهیزات و امکانات شده بود.

برهمین اساس و پس از شناسایی حدود ۸۰ نقطه آسیب زا در پیست بین المللی دیزین و با انتخاب بهره بردار جدید، این نقاط در طول یکسال اخیر بازسازی و به روز رسانی شد.

رییس کارگروه توسعه و بهره برداری شرکت تعاونی روستای ولایت رود و بهره بردار پیست بین المللی دیزین کرج با بیان اینکه تمام نقاط مد نظر استاندارد البرز در مورد این پیست بازسازی شده است، گفت: با اقدامات صورت گرفته نامه فک پلمب از سوی دادستانی کرج دریافت شد و از امروز جمعه بیست و هفتم بهمن ماه دیزین به صورت آزمایشی بازگشایی شد.

علی سولقانی با بیان اینکه این پیست به مدت یک هفته به صورت آزمایشی فعالیت خواهد کرد، اظهار کرد: با توجه به تاثیرگذاری دیزین در اقتصاد منطقه و در کنار آن جلوگیری از نابود شدن یکی از بزرگترین ظرفیت های کشورمان در حوزه گردشگری و ورزشی تمام هم و غم ما بر این بوده تا استانداردهای مدنظر سازمان استاندارد به درستی انجام شود.

وی با اشاره به حمایت های صورت گرفته از سوی دولت در راستای بازگشایی پیست بین المللی دیزین تصریح کرد: اعتماد صورت گرفته از سوی مسوولان دولتی برای واگذاری دیزین به بومیان و مردم برای بازسازی این پیست که سالها است بدون هیچ گونه استانداردسازی مورد بهره برداری قرار گرفته بود موجب شد تا مردم به صورت شبانه روزی پای کار آمده و تمام توان خود را بر این گذاشته تا پیست بین المللی دیزین را به روز رسانی کرده که این اعتماد امروز جواب داده و شاهد بازگشایی آن باشیم.

پیست دیزین با ارتفاع بین ۲ هزار و ۶۵۰متر تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا، واقع در فاصله ۷۰ کیلومتری شمال کرج دارای سه تله کابین ، ۲ خط تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر