احتمال انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال در روز یکشنبه / سرانجام امروز و فردا تمام می‌شود؟

دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال با ساختار جدید، روز یکشنبه(۲۹ بهمن‌) با محوریت انتخاب سرمربی تیم مردان برگزار خواهد شد.

احتمال انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال در روز یکشنبه / سرانجام امروز و فردا تمام می‌شود؟

به گزارش مملکت آنلاین، نخستین نشست کمیته فنی با ساختار جدید ۱۷ دی با حضور وحید مرادی سرپرست فدراسیون، ناصر میرفخرایی، محمود افشاردوست، مصطفی کارخانه، منوچهر پورحسن، علی فتاحی، پدیده بلوری‌زاده، امیر طلوع‌کیان و جواد مهرگان برگزار و مباحثی ذیل مصوب شد:

فدراسیون والیبال با توجه به حساسیت موضوع و فرصت زمانی تا پایان مسابقات باشگاهی با دقت بیشتر و فکر کردن به گزینه‌های دیگر و با کیفیت‌تر، با چند مربی تراز اول جهان وارد مذاکره شود و این نفرات در کمیته فنی مورد بررسی و تحلیل قرار گیرند تا به دور از هر گونه شتابزدگی و خارج از هر گونه جریان‌های وابسته در فضای مجازی که موجب تغییر در روند مذاکرات شود، در کمال دقت ضمن برگزاری جلسات هفتگی با گزینه‌های جدید مطرح شده مذاکرات انجام شود.

همچنین با پیشنهاد سرپرست فدراسیون و موافقت کمیته فنی پاداش ویژه برای صعود به المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال مردان ایران در نظر گرفته شد و محمود افشاردوست از سوی اعضای کمیته فنی فدراسیون والیبال به عنوان سخنگو انتخاب گردید.

بر این اساس دومین نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال ساعت ۱۱ روز یکشنبه -۲۹ بهمن- جهت بررسی و انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی والیبال در سال ۱۴۰۳ با محوریت موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال مردان با حضور تمامی اعضا تشکیل خواهد شد.

این جلسه قرار بود صبح فردا برگزار شود که با درخواست برخی از اعضا مبنی بر تغییر تاریخ برگزاری جلسه، حضور اکثریت اعضا در نشست و همچنین با توجه به اهمیت موضوع و تصمیم‌گیری در خصوص سرنوشت نیمکت تیم ملی والیبال ایران، مقرر شد روز یکشنبه انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر