ملی‌پوشان تفنگ سه‌وضعیت ایران در آسیا به مدال نرسیدند

ملی‌پوشان تفنگ سه‌وضعیت ایران از رسیدن به فینال مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا بازماندند.

ملی‌پوشان تفنگ سه‌وضعیت ایران در آسیا به مدال نرسیدند

به گزارش مملکت آنلاین، پنجمین روز مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در جاکارتای اندونزی در شرایطی پیگیری شد که نمایندگان کشورمان در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت از رسیدن به مدال بازماندند. در ادامه رقابت‌های تیراندازی قهرمانی آسیا و در پایان مرحله مقدماتی، امیرمحمد نکونام با ۵۷۹ امتیاز دوازدهم، پوریا نوروزیان با ۵۷۸ امتیاز پانزدهم و مهیار صداقت با ۵۷۵ امتیاز بیستم شدند.

تیم تفنگ سه وضعیت ایران نیز با ترکیب مهیار صداقت، امیر محمد نکونام و پوریان نوروزیان با ۱۷۳۲ امتیاز پس از تیم‌های هند، چین و کره‌جنوبی در جایگاه چهارم ایستاد تا شانس رفتن روی سکو را از دست بدهد.

کاروان تیراندازی ایران تا این لحظه، یک مدال نقره توسط تیم تپانچه آقایان با ترکیب جواد فروغی، سجاد پورحسینی و امیر جوهری‌خو و یک مدال برنز از سوی پوریا نوروزیان و یلدا سلیمانی در تفنگ میکس و یک مدال برنز تفنگ تیمی بانوان توسط یلدا سلیمانی، فاطمه امینی و فاطمه کرم‌زاده به دست آورده است.

همچنین با کسب سهمیه فاطمه امینی در تفنگ ۱۰ متر تعداد سهمیه‌های تیراندازی به سه ورزشکار رسید. پیش از این هانیه رستمیان و شرمینه چهل امیرانی نیز جواز حضور در المپیک پاریس را به دست آورده بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر