دو تیم دسته یکی والیبال از لیگ کنار گذاشته شدند

نتایج مسابقات دو تیم شهرداری فردیس و دورنالار ارومیه بر اساس رای کمیته فنی سازمان لیگ از جدول مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته یک مردان حذف شد.

دو تیم دسته یکی والیبال از لیگ کنار گذاشته شدند

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سی‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران با حضور ۲۴ تیم در دو گروه مقدماتی از روز جمعه ۳۱ شهریورماه آغاز شد و سازمان لیگ فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه در اطلاعیه‌ای از انحلال تیم شهرداری فردیس در لیگ دسته یک به دلیل تامین نشدن بودجه تیم از سوی حامی مالی خبر داد.

همچنین تیم دورنالار ارومیه در حالی که که عملکرد خوبی در دور رفت این رقابت‌ها داشت، در دو دیدار دور برگشت حضور نیافت و پس از دو مسابقه با باخت فنی از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

کمیته فنی سازمان لیگ در خصص بررسی سرنوشت نتایج این دو تیم در جدول مسابقات تشکیل جلسه داد و پس از بررسی موضوع اعلام کرد که نتایج هر دو تیم از جدول مسابقات حذف خواهد شد.

هفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران روز جمعه هشتم دی‌ماه با ۱۰ دیدار در شهرهای نور، قم، تبریز، تهران (سه مسابقه)، شهربابک، ورامین، اصفهان و آزادشهر پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر