اتفاقی ناراحت‌کننده در لیگ برتر والیبال: بازیکن ارومیه‌ای شهداب یزد در شهرش توهین شنید!

در اتفاقی ناراحت‌کننده در لیگ برتر والیبال، بازیکن ارومیه‌ای شهداب یزد در شهرش توهین شنید!.

اتفاقی ناراحت‌کننده در لیگ برتر والیبال: بازیکن ارومیه‌ای شهداب یزد در شهرش توهین شنید!

به گزارش مملکت آنلاین، شهرداری ارومیه در بازی هفته دوازدهم توانست با نتیجه سه بر دو شهداب یزد را شکست دهد و یک شگفتی رقم بزند اما این بازی حواشی زیادی هم داشت.

در حالی که همگان منتظر تقدیر از بازیکنان ارومیه‌ای تیم شهداب یزد بودند، اما عملا این اتفاق نه تنها نیفتاد بلکه بعضی از هواداران ارومیه‌ای به بازیکن سابق خود میثم صالحی توهین کردند.

میثم صالحی که انتظار چنین حرکتی را از سوی هواداران ارومیه‌ای نداشت غافلگیر شد و نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و شب سخت و تلخی را پشت سر گذاشت.

هنوز دلیل این شعارها علیه میثم صالحی مشخص نیست، اما پس از پایان بازی هواداران ارومیه‌ای برای اینکه میثم صالحی این اتفاقات را فراموش کند او را تشویق کردند ولی او که به شدت ناراحت بود با بی اعتنایی به تشویق‌ها زمین مسابقه را ترک کرد.

پس از این اتفاقات بود که میثم صالحی در اینستاگرام خود یک استوری به اشتراک گذاشت. او در این استوری چند بیتی از شهریار نوشت تا اینگونه ناراحتی خود را از هواداران شهرش اعلام کند.

میثم صالحی که سابقه نایب قهرمانی با شهرداری ارومیه را در کارنامه خود دارد، به عنوان یکی از ستاره‌های این شهر شناخته‌ می‌شود و هرگز انتظار این شعارها و بعضا فحاشی را نداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر