۱۸ بازیکن تیم ملی هاکی چمنی به مسابقات آسیایی اعزام خواهندشد

سرمربی تیم ملی هاکی چمنی امید زیر۲۱سال ایران با اظهار اینکه تا شروع رقابت های آسیایی چندین مرحله اردوی آمادگی را پشت می گذاریم،‌گفت: در نهایت ۱۸ بازیکن به مسابقات آسیایی که اوایل اسفند ماه سال جاری برگزار می شود و،اعزام خواهند شد ، هنوز کشور میزبان مشخص نیست.

۱۸ بازیکن تیم ملی هاکی چمنی به مسابقات آسیایی اعزام خواهندشد

به گزارش مملکت آنلاین، مسعود بهلولی در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی هاکی درشهرستان جهرم از توابع استان فارس افزود: هم اینک در اردوی تیم ملی در این شهرستان که آخرین روز خود را پشت سر می گذارد، ۶۰ بازیکن نخبه از سراسر کشور شرکت دارند و پس از این اردو ۳۵ بازیکن به مرحله بعدی دعوت خواهند شد.

وی اضافه کرد: به دلیل اینکه تمام بازیکنان ما اکثرا دانشجو و محصل هستند در دیماه اردوی تیم ملی برگزار نخواهد شد اما از بهمن ماه دوباره تمرینات تیم ملی از سر گرفته خواهد شد و با وجود اینکه جهرم از نظر آب و هوایی و امکانات شرایطی دارد این امکان وجود دارد که اردوی بعدی در شهرستان جهرم و یا فیروز آباد برگزار شود.

بهلولی ادامه داد:‌ در دوره قبل که مسابقات آسیایی در عمان بر گزار شد تیم ایران مقام ششم کسب کرد اما بسیار امیدوار هستیم که در دوره جدید مقامی بهتری کسب کنیم چرا که چهار تیم به دسته یک آسیا صعود می کند و در نهایت هم سه تیم برتر آسیا راهی مسابقات جهانی هاکی روی چمن امیدها می شوند.

پشتوانه سازی برای تیم های ملی

سرمربی تیم ملی هاکی امید با بیان اینکه فدراسیون هاکی برنامه های بسیار خوبی برای پشتوانه سازی تیم های ملی رده های مختلف سنی دارد،‌ تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی تمام تیم های مختلف ردهای سنی چه در بخش بانوان و چه در آقایان در مسابقات آسیایی شرکت خواهند کرد و این امر نشان از عزم بالای فدراسیون برای ارتقای این رشته در آسیاست که جای تقدیر دارد.

احداث کمپ تیم ملی در جهرم

بهلولی از ساخت کمپ تیم ملی هاکی در شهرستان جهرم خبر داد و افزود:‌ زمین این کمپ مشخص شده و با حمایت نماینده مجلس و دست اندرکان ورزش و جوانان این استان به نظر می رسد احداث این کمپ به زودی آغاز خواهد شد که می تواند میزبان اردوهای مختلف تیم های ملی با وجود شرایط خوب آب و هوایی این منطقه داشته باشد.

سرمربی تیم ملی هاکی در مورد این رشته در فارس هم گفت: هم اینک هفت بازیکن از فارس در اردوی تیم ملی حضور دارند که این امر بیانگر وجود استعداد های خوب این استان است که در مسابقات استعدادهای برترکشور هم به مقام دوم دست یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر