ورزشگاه نیمه ساخته ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد واگذار می‌شود

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد از طریق فراخوان عمومی جذب سرمایه‌گذار برای مشارکت در تکمیل و بهره‌برداری به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

ورزشگاه نیمه ساخته ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد واگذار می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان سمانه حسن پور روز جمعه در جلسه کارگروه واگذاری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان خرم‌آباد، اظهار کرد: جذب منابع از طریق سازوکارهای قانونی برای تکمیل زیر ساخت‌ها و مدیریت بهره‌برداری آن‌ها از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

وی افزود: پس از بحث و بررسی های لازم با انتشار فراخوان عمومی جذب سرمایه‌گذار به منظور مشارکت در تکمیل و بهره‌برداری این ورزشگاه موافقت شد.

حسن پور بیان کرد: در آینده نزدیک ورزشگاه جدید شهر خرم آباد به بخش خصوصی واگذار می شود.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد یکی از پروژه‌های بر زمین مانده است که پس از ۱۳ سال تعطیلی در سفر آذرماه ۱۴۰۰ رئیس جمهور به لرستان جزو مصوبات سفر قرار گرفت.

نبود یک ورزشگاه مناسب با زیرساخت های لازم در لرستان به عنوان یک دغدغه‌ برای ورزشکاران این استان محسوب می‌شود که همواره مورد پیگیری مسوولان بوده است اما سرانجام در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار گرفت و تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در مجموعه دهکده المپیک دنبال شد.

نبود زیرساخت های لازم ورزشگاه تختی خرم‌آباد و آماده نبودن چمن ورزشی این مجموعه موجب شد تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد فصل گذشته بازی‌های خانگی خود را در مجموعه امام رضا(ع) مشهد برگزار کند که این موضوع می‌تواند روند تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد را تسریع بخشد.

پیش از این نیز فرهاد زیویار استاندار لرستان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی طرح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد سال ۸۸ آغاز شده است، بیان کرد: در سفر حجت الاسلام رئیسی به لرستان ۸۰۰میلیارد ریال برای تکمیل آن اختصاص یافته است و امیدواریم در شهریورماه امسال به بهره‌برداری برسد.

این طرح پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد دارد و در محل دهکده المپیک با مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع، ساختمان مرکزی چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع، گیشه بلیط فروشی ۸۳۸ مترمربع، ۸۷ پارکینگ اتوبوس و ۴۰۸ پارکینگ خودرو سواری طراحی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر