گناوه میزبان سومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان

سومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان جمهوری اسلامی ایران به میزبانی شهرستان گناوه در خانه کشتی پهلوان نادر برپا شد.

گناوه میزبان سومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان

به گزارش مملکت آنلاین، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان روز یکشنبه در آیین افتتاح اردو در خانه کشتی پهلوان نادر شهر گناوه در استان بوشهر اظهار کرد: فدراسیون کشتی ۲ رویکرد برای برگزاری اردوهای تیم ملی بصورت متمرکز در کمپ تیم ملی در استان تهران و غیرمتمرکز در سایر استان‌های درحال رشد و پیشرفت، دنبال می کند.

جاسم امیری افزود: ایجاد علاقه‌مندی و انگیزش در بین خردسالان و جوانان، ارتقای سطح دانش و مهارت مربیان پایه شهرستان‌های میزبان، ارتباط موثر بین کادر فنی و سرمربی تیم ملی و میزبانان بخشی از اهداف برگزاری اردوهای پیش بینی شده که به صورت آماده سازی و تدارکاتی است.

وی اضافه کرد: در سومین اردوی تیم ملی به میزبانی بندرگناوه که به مدت شش روز ادامه دارد، نفرات اول و تعدادی کشتی گیر صاحب مقام سوم مشترک قهرمانی کشور در شهر مشهد، حضور دارند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور بیان کرد: در این اردو ۳۶ کشتی گیر و ۲ نفر از کشتی‌گیران شرکت کننده در مسابقات آسیایی پارسال، ۱۵ نفر از شهرستان گناوه و استان بوشهر، ۱۰ مربی سازنده برتر از انستیتوی کشتی و پنج نفر از کادر فنی حضور دارند.

وی گفت: باتوجه به اینکه کشتی فرنگی استان بوشهر و شهرستان گناوه در حال رشد است، به درخواست مجموعه هیات استان و شهرستان و با موافقت فدراسیون کشتی این اردو برپا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر