پایان هفته ششم کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس

روز دوم و پایانی هفته ششم کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس عصر امروز جمعه با حضور علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در مجموعه سوارکاری این شهرستان مرزی برگزار و پرونده آن با معرفی اسب‌های برتر بسته شد.

پایان هفته ششم کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس

به گزارش مملکت آنلاین، در روز دوم و پایانی هفته ششم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس ۶۹ راس اسب از سه نژاد «ترکمن، تروبرد و دوخون» در هفت کورس شامل چهار دور هزار متری و سه دور هزار و ۶۰۰ متری با هم به رقابت پرداختند.

در دور اول این مسابقات، ۱۱ راس اسب ۲ ساله نژاد ترکمن در دسته ۲ تا ۶ امتیاز به مسافت هزار متر با هم به رقابت پرداختند که اسب «آلتین شاه محمد» زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و اسب‌های «رامش» و «عرشیان» دوم و سوم شدند.

رقابت در دور دوم ویژه اسب‌های بیش از سه ساله نژاد ترکمن ریتد کاندیشن در دسته یک بود که با شرکت هفت راس اسب به مسافت هزار متر برگزار شد و در پایان اسب «کاپیتان کلاته» اول شد و اسب‌های «آریا خان ماربل» و «آرنا حبیب ایشان» به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور سوم که ویژه اسب‌های بیش از سه ساله نژاد دوخون در دسته مبتدی و نبرده بود و با شرکت ۱۲ راس اسب به مسافت هزار متر برگزار شد، اسب «بالوتلی» با پیشی‌ گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های «اسپارتاکوس» و «اروپا» به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

رقابت در دور چهارم روز دوم و پایانی هفته ششم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس ویژه اسب‌های بیش از سه ساله نژاد دوخون در دسته ۲ تا ۶ امتیاز بود که با شرکت ۱۱ راس اسب به مسافت هزار متر برگزار شد و در پایان اسب «آی جهان» سریع‌تر از خط پایان گذشت و اسب‌های «حدیث» و «قهرمان بندر» به‌ترتیب رتبه دوم و سوم را از آن خود کردند.

در دور پنجم این مسابقات که ویژه اسب‌های بیش از سه ساله نژاد تروبرد هندیکاپ در دسته چهار بود و با شرکت ۹ راس اسب به مسافت هزار و ۶۰۰ متر برگزار شد، اسب «آلفین» اول شد و اسب‌های «امپایر ای تی سی» و «فوکوس تایم» به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید

رقابت در دور ششم ویژه اسب‌های بیش از ساله نژاد دوخون هندیکاپ در دسته ۲ بود که با شرکت هشت راس اسب به مسافت هزار و ۶۰۰ متر برگزار شد و در پایان اسب «بی تو» اول شد و اسب‌های «تاوا نورا» و «سانا» به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور هفتم و پایانی این مسابقات هم که ویژه اسب‌های بیش از سه ساله نژاد دوخون هندیکاپ در دسته چهار بود و با شرکت ۱۱ راس اسب به مسافت هزار و ۶۰۰ متر برگزار شد، اسب «تکتاز» اول شد و اسب‌های «کادنزا» و «دوران» به ترتیب دوم و سوم شدند.

برگزار کنندگان روز دوم و پایانی هفته ششم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس در پایان ۱۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی به مالکان، مربیان و چابک‌سواران اسب‌های برتر پرداخت کردند.

مطابق برنامه تدوین شده از سوی فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی قرار است، مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس تا پایان اسفند امسال روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته باحضور تماشاگران برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر