قهرمانی ورزشکاران فارس و کرمان در مرحله دوم دارت بانوان کشور

مرحله دوم رقابت‌های دارت بانوان کشور به میزبانی رشت، پنجشنبه شب با قهرمانی ورزشکاران فارس و کرمان پایان یافت.

قهرمانی ورزشکاران فارس و کرمان در مرحله دوم دارت بانوان کشور

به گزارش مملکت آنلاین، در این دوره از رقابت‌های یکروز، ۸۵ بانوی ورزشکار این رشته ورزشی از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند که در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی ملوان جوان رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها و در رده سنی جوانان که ۱۵ ورزشکار با هم به رقابت پرداختند، انیس سال افزون از استان فارس با غلبه برابر تمامی رقبای خود عنوان قهرمانی و مقام نخست این دوره از مسابقات را کسب کرد.

رها نادری فر از تهران عنوان نایب قهرمانی را تصاحب کرد، ثمین صالح زاده از تهران و ستایش بهدار اصل از خوزستان به طور مشترک در رتبه سوم مرحله دوم رقابتهای دارت بانوان کشور قرار گرفتند.

همچنین در پایان رقابت‌های رده سنی بزرگسالان که ۷۰ ورزشکار حضور داشتند، زینب زارع از کرمان به مقام قهرمانی دست یافت، ماهور رجبی از تهران در مکان دوم قرار گرفت، سحر نوچیان از تهران و لیلا علی اکبرزاده از هرمزگان به طور مشترک سوم شدند.

همچنین مرحله دوم رقابت‌های دارت آقایان کشور روز جمعه ۱۷ آذر ماه با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر کشور در مجموعه ورزشی ملوان جوان رشت برگزار می‌شود.

رقابت‌های دارت قهرمانی بانوان و آقایان کشور در سه مرحله برگزار می‌شود که مرحله پایانی این مسابقات اواخر امسال به میزبانی خراسان رضوی در مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر