سومین دوره مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور در گرگان برگزار شد

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان از پایان سومین دوره مسابقات مهیج اسلالوم قهرمانی کشور به میزبانی استان گلستان و شهرستان گرگان و معرفی قهرمانان برتر بخش بانوان و آقایان خبر داد.

سومین دوره مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور در گرگان برگزار شد

به گزارش مملکت آنلاین، مرتضی عباسی در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات برگزاری سومین دوره مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور پرداخت و اظهار کرد: این رقابت‌ها با همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران و هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان گلستان در پیست اختصاصی جمعه بازار خودرو صادق گرگان «ترمینال شرق سابق» برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات طی دو روز «پنج‌شنبه ۹ آذر ماه ویژه بانوان و جمعه ۱۰ آذر ماه ویژه مردان» از ساعت ۱۱ صبح آغاز و تا حوالی عصر ادامه یافت، افزود: در این دوره ۸۲ اتومبیلران «۱۵ خانم و ۶۷ آقا» از ۲۲ استان ثبت‌نام کرده بودند که در کلاس منفی ۱۵۰۰ سی سی بانوان فاطمه فروردینی از تیم شهرک فرودگاهی قهرمان شد و فاطمه قمرنژاد از استان یزد و مائده کرم‌بگی از تیم تهران به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان از قهرمان فرزانه اسدی از تیم البرز در کلاس مثبت ۱۵۰۰ سی سی خبر داد و ادامه داد: در همین کلاس میترا عنایتی از استان خراسان رضوی و میترا فلاحتی از استان یزد به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی با تاکید به اینکه برندگان کلاس منفی ۱۵۰۰ سی سی مردان به دلیل مشکلات فنی اعلام نشد و به بررسی بیشتر و رای کمیته داوران در تهران موکول شد، اضافه کرد: در کلاس مثبت ۱۵۰۰ سی سی رضا حبیبی از تهران در جایگاه نخست ایستاد و فرزاد مهردادی از مازندران و حامد عزتی از البرز به ترتیب به عناوین دوم و سوم این دوره بسنده کردند.

عباسی با بیان اینکه یک بخش دیگر تحت عنوان "کلاس آزاد" برای مردان برگزار شد، تصریح کرد: در این کلاس حسن منتظر از مازندران بر سکوی قهرمانی ایستاد و مهرداد صفری و بهرام کمالی هر دو از اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند. 

وی با تأکید بر اینکه به برندگان این دوره کاپ قهرمانی و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد، یادآور شد: در هر کدام از بخش‌های بانوان و مردان ۲ اتومبیلران از استان گلستان شرکت کردند که موفق به کسب عنوان نشدند.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان با بیان اینکه دو راند پیش از این دوره به میزبانی تهران در پیست آزادی برگزار شده است و راند چهارم این رقابت‌ها در جزیره کیش برگزار خواهد شد، تصریح کرد: استان‌های تهران و البرز در این رشته صاحب‌نام هستند و قطعاً اتومبیل‌رانان گلستانی با حضور در اینگونه رقابت‌ها و کسب تجریه می‌توانند صاحب عنوان در سطوح ملی شوند.

وی در خصوص چگونگی حضور تماشاگران در این رقابت‌ها، گفت: استقبال خوبی از این رقابت‌ها شده بود و علاقمندان به شکل رایگان از این ورزش مهیج بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر