نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور مشخص شدند

رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور شامگاه پنجشنبه با معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست در بندرانزلی گیلان پیگیری شد.

نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور مشخص شدند

به گزارش مملکت آنلاین، در جریان این رقابت‌ها و در وزن ۵۷ کیلوگرم, علی یحیی پور از مازندران به مقام نخست دست یافت، مهدی رحیمی از البرز دوم و محمدرضا اسدی از تهران و احمدرضا رحیم نیا از لرستان به طور مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.

در رقابت‌های وزن ۶۵ کیلوگرم, علی خرمدل از تهران عنوان نخست را به خود اختصاص داد، حسین سرلک از لرستان نایب قهرمان شد و محمدمهدی پلنگ وار از مازندران و آرین رضایی از همدان به طور مشترک روی سکوی سوم قرار گرفتند.

همچنین در رقابت‌های وزن ۷۴ کیلوگرم، آریا مقدسی از لرستان مقام قهرمانی را تصاحب کرد، آرین مرادی از کرمانشاه دوم شد و ابوالفضل کمروند از همدان و علی صبوری از آذربایجان شرقی به طور مشترک سوم شدند.

در رقابت‌های وزن ۸۶ کیلوگرم نیز ایمان بابایی از کرمانشاه اول شد، ابوالفضل رحمانی از مازندران مقام دوم را کسب کرد و احمدرضا نیک نقش از گلستان و مهدی شایسته از خراسان رضوی به طور مشترک سوم شدند.

همچنین در رقابت‌های وزن ۹۷ کیلوگرم سید آرین سجادی از مازندران به مقام قهرمانی دست یافت، آرین حسینی از گیلان نایب قهرمان شد و عرفان سلمان پور از آذربایجان شرقی و حسین مفیدی از تهران به طور مشترک سوم شدند.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور که از صبح امروز(پنجشنبه) با حضور حدود ۳۰۰ کشتی گیر در منطقه سنگاچین بندرانزلی آغاز شده و جمعه شب با معرفی تیمها و نفرات برتر پنج وزن دوم خاتمه می یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر