دوی ماراتن جزیره کیش، جهانی شد

نماینده و کارشناس ارشد فدراسیون جهانی دو و میدانی در جزیره کیش حاضر و ماراتن کیش به عنوان یک مسابقه استاندارد بین‌المللی ثبت جهانی شد.

دوی ماراتن جزیره کیش، جهانی شد

به گزارش مملکت آنلاین، برای اولین بار در کشور نماینده فدراسیون جهانی دو و میدانی مسیر و مشخصات فنی مسابقه ماراتن را بررسی و با درجه A تایید کرد و در لیست تقویم عمومی فدراسیون قرار داد.

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی کیش، به دعوت موسسه دویدن در طبیعت پازن، نوری ویلیامسون نماینده و کارشناس ارشد فدراسیون جهانی دو و میدانی در جزیره کیش حاضر و مسیر ماراتن مورد اندازه گیری و تست فنی قرار گرفت و پس از تایید، این مسابقه به عنوان یک مسابقه استاندارد بین المللی ثبت جهانی شد.

دور سوم رویداد بین المللی ماراتن بزرگ کیش به عنوان بزرگترین ماراتن کشور و تنها ماراتن دور جزیره دنیا به مناسبت هفته کیش در تاریخ ۲۶ آبان ۱۴۰۲ با حضور ۱۵۰۰ دونده از سراسر کشور در دو بخش بانوان و آقایان و یک نماینده از کشور کنیا در مواد ۸۰۰ متر کودکان، ۵ کیلومتر تفریحی، ۱۵ کیلومتر همگانی و ۴۲ کیلومتر استقامتی برگزار شد.

شایان ذکر است این رویداد برای سومین سال متوالی توسط موسسه دویدن در طبیعت پازن برنامه ریزی و اجرا گردید و به میزبانی هیئت ورزش‌های همگانی کیش و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت عمران، آب و خدمات و معاونت ورزش و تفریحات سالم برگزار شد و در پایان نفرات برتر دوره به شرح زیر اعلام شدند:

۱۵ کیلومتر آقایان:
۱- محمد حسین طیبی ۴۸:۲۲:۶۲،
۲- مرتضی بیراوند ۴۸/۲۷/۰۶،
۳- امیرحسین کیوان لو ۴۹/۳۹/۱۰،

۱۵ کیلومتر بانوان 
۱-پریسا عرب ۵۶/۵۴/۰۰،
۲- شادی رضایی ۱/۰۶/۳۷،
۳- آوا نصیریان ۱/۰۷/۴۵،

۴۲ کیلومتر آقایان 
۱- علی اکبربذری ۲/۲۸/۰۱،
۲- محمد حقیقی ۲/۳۴/۳۵،
۳- رونو کیپروچ ۲/۴۸/۱۳،

۴۲ کیلومتر بانوان 
۱- دنیا سمیعی ۳/۲۱/۴۲،
۲- بهاره موتوف ۴/۰۲/۴۶،
۳- سحر مصیب زاده ۴/۰۵/۵۴

انتهای پیام/

ارسال نظر