حذف جودوکاران ایران در روز نخست جوانان آسیا

در پایان رقابت های روز نخست جودوی جوانان آسیا در ابزکیتان، هر ۵ نماینده ایران از دور مسابقات کنار رفتند.

حذف جودوکاران ایران در روز نخست جوانان آسیا

به گزارش مملکت آنلاین، در پابان رقابت های روز نخست جودوی جوانان آسیا در تاشکند ازبکستان، ۵ جودوکار ایران در بخش پسران و دختران به میدان رفتند اما همگی با شکست مقابل رقبای خود از رسیدن به مدال بازماندند. 

در وزن ۶۶- کیلوگرم، امیر حسین ولی زاده در نخستین مبارزه خود برابر «عباسبکوف» نماینده قرقیزستان نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت. وی در این مرحله میردایف از ترکمنستان و بوبوجان از ترکمنستان را شکست داد، اما در دیدار رده بندی مقابل «هیون سو» از کره جنوبی باخت و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

نیما خدابنده در وزن ۷۳- کیلوگرم ابتدا «لیشرام» از هندوستان را با ضربه فنی پشت سر گذاشت اما در ادامه مقابل «الماتا» از قزاقستان شکست خورد و راهی گروه شانس مجدد شد. خدابنده در اولین مبارزه خود در این مرحله به «نورماخمدوف» از ترکمنستان باخت و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

سبحان قمی دیگر نماینده ایران در وزن ۷۳- کیلوگرم، ابتدا «باگراخ» از مغولستان را شکست داد اما در ادامه نتیجه را به «تاشیف» ار ازبکستان واگذار کرد و به گروه شانس مجدد رفت. قمی در گروه شانس مجدد «سلطانوف» از ترکمنستان و ««جو چان» از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و راهی دیدار رده بندی شد اما در این دیدار برابر «موسابف» از تاجیکستان شکست خورد و او نیز از رسیدن به مدال بازماند.

در بخش دختران و در وزن ۴۸- کیلوگرم نیز عسل کلامی در نخستین مبارزه برابر «شین ای چون» از چین تایپه نتیجه را واگذار کرد و در گروه شانس مجدد هم به «ارگاشبووا» از ازبکستان باخت و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

هانیه عباس زاده هم در وزن ۵۷- کیلوگرم در مبارزه نخست به «لی بون» از کره جنوبی باخت و حذف شد.

 فردا یکشنبه و در روز پایانی این مسابقات ۸ نماینده دیگر ایران به روی تاتامی می روند.
پیش از این و در رقابت های جودوی نوجوانان آسیا، ۱۲ جودوکار ایران از دور رقابت ها کنار رفتند و تنها ابوالفضل محبی موفق به کسب مدال نقره شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر