یک بسکتبالیست آمریکایی در راه مهرام تهران

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: یک بازیکن آمریکایی در پست ۵ به زودی در جمع ما خواهد بود و از هفته چهارم برای مهرام به میدان می‌رود.

یک بسکتبالیست آمریکایی در راه مهرام تهران

به گزارش مملکت آنلاین،  فرزاد کوهیان در خصوص شرایط تیم مهرام در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال خاطر نشان کرد: در هفته‌های ابتدایی هستیم و بازی به بازی پیش می‌رویم، نسبت به هفته اول بازیکنان شرایط بهتری دارند و بدون شک این روند در طول هفته‌های آینده نیز بهتر خواهد شد. از وضعیت کنونی تیم راضی هستم اما به کار و تلاش بیشتر نیاز داریم تا به اهدافی که تعیین کرده‌ایم، برسیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم لیگ امسال را با ادوار گذشته مقایسه کنیم باید گفت شرایط به مراتب سخت‌تر شده و تیم‌ها با آمادگی بیشتری حضور دارند؛ به خصوص اینکه تیم‌ها از ابتدای فصل بازیکنان خارجی خود را به خدمت گرفته که این موضوع کیفیت لیگ را هم افزایش داده و در کل از نظر کیفی و سطح بازی‌ها رقابت‌های بهتری را شاهد هستیم. نیم‌فصل اول با توجه به اینکه هنوز جایگاه تیم‌ها مشخص نشده و هفته به هفته تغییر می‌کند، رقابت سخت‌تری را شاهد هستیم و باید دید در نهایت روند کار به کجا ختم خواهد شد.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با اشاره به دیدار هفته تیمش برابر طبیعت افزود: یک تیم خوب، هماهنگ با کادر فنی قابل احترام را در این هفته پیش رو خواهیم داشت که از بازیکنان خارجی خوبی هم بهره‌ می‌برد، بدون شک بازی آسانی نخواهیم داشت اما در صدد هستیم در این دیدار خانگی، با پیروزی هفته سوم را به پایان ببریم.

کوهیان در پاسخ به این سئوال که چرا مهرام از فرصت حضور بازیکن خارجی خود بهره نبرده، تاکید کرد: یک بازیکن آمریکایی که در پست ۵ بازی می‌کند در روزهای آینده به ترکیب ما اضافه خواهد شد و به احتمال فراوان از هفته چهارم در ترکیب مهرام به میدان می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه در برنامه‌ریزی لیگ امسال تیم‌ها در هر هفته تنها یک بازی انجام می‌دهند، گفت: یکی از محاسن این برنامه‌ریزی آن است که بازیکنان جوان‌تر زمان بیشتری برای تمرین و آموزش دارند که این یکی از نقاط قوت کار است، از سویی دیگر تیم‌ها با آمادگی بیشتری خود را برای حضور در لیگ مهیا می‌کنند و در برنامه‌ریزی برای حضور در دیدارهای خارج از خانه در ترانسفر، تهیه بلیت، اسکان و مسائلی از این دست مشکلات به مراتب کمتری را نسبت به دوره قبلی مواجه می‌شوند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام به ساعت پخش بازی‌های لیگ برتر هم اشاره داشت و گفت: باید این موضوع بررسی شود که در چه ساعتی بیشترین مخاطبان و علاقه‌مندان به این رشته فرصت تماشای بازی‌ها را دارند که بر اساس آن زمان‌بندی مناسب جهت پخش تلویزیونی صورت بگیرد، ‌ از سویی دیگر بهتر است برنامه‌ریزی به گونه‌ای باشد که بازی‌ها به صورت هم‌زمان نباشد تا علاقه‌مندان به بسکتبال این فرصت را داشته باشند تا چند بازی را دنبال کرده که این به رشد و رونق این رشته کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر