یونس امامی و حسن یزدانی طلایی شدند

دو آزادکار کشورمان مدال طلای بازی‌های آسیایی را کسب کردند.

یونس امامی و حسن یزدانی طلایی شدند

به گزارش مملکت آنلاین، بازی‌های آسیایی در روز ماقبل پایانی پیگیری شد.

یونس امامی طلا گرفت

 در ادامه رقابت‌های چهار وزن پایانی کشتی آزاد بازی‌های آسیایی در هانگژو چین، یونس امامی، نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم و دارنده دو مدال برنز جهان، در دیدار نهایی برابر کینوشیتا از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان مقتدرانه و با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال طلای بازی‌های آسیایی شد. این دهمین طلای کاروان ایران بود.

امامی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس اورزوبک توکتومامبتو از قرقیزستان را ۷ بر ۲ برد و در دومینمبارزه نیز مقابل فنگ لو از چین با نتیجه ۱۰ بر ۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. امامی در نیمه نهایی نیز مقابل ماگومت اولویف از تاجیکستان با حساب ۹ بر ۳ به برتری رسید و فینالیست شد.

حسن یزدانی راحت قهرمان شد

حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در دیدار نهایی برابر دیپاک پونیا دارنده مدال نقره جهان از هند به روی تشک رفت و در پایان در مدت زمان ۳ دقیقه و ۳۱ ثانیه با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و صاحب دومین مدال طلای کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها شد. یزدانی در ۴ مبارزه خود در این رقابت‌ها بدون از دست دادن امتیاز و با امتیاز عالی رقبای خود را از پیش رو برداشت و به مدال طلا رسید.

یزدانی در دور نخست به مصاف عبدالله‌اف از قرقیزستان رفت و در پایان در مدت زمان ۲ دقیقه با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله برابر اورازگیلیوف از ترکمنستان به روی تشک رفت و در مدت زمان ۲ دقیقه و ۱۵ ثانیه با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. یزدانی در نیمه نهایی نیز مقابل اردن بات از مغولستان در همان زمان نخست ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر