برد شیرین تیم ملی شطرنج در بازی‌های آسیایی مقابل ازبکستان

تیم ملی شطرنج جمهوری اسلامی ایران توانست چهارمین پیروزی خود در رقابت‌های بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ را مقابل تیم مدعی و قدرتمند ازبکستان به دست آورد.

برد شیرین تیم ملی شطرنج در بازی‌های آسیایی مقابل ازبکستان

به گزارش مملکت آنلاین، تیم ملی شطرنج جمهوری اسلامی ایران توانست چهارمین پیروزی خود در رقابت‌های بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ را مقابل تیم مدعی و قدرتمند ازبکستان به دست آورد.تیم شطرنج‌بازان ایرانی در دور چهارم توانستند ازبکستان را با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ شکست دهند.

از نکات قابل ذکر در این دیدار تساوی پرهام مقصودلو مقابل عبدالستاروف قهرمان اسبق جهان در بخش رپید و نائب قهرمان رپید بازی‌های آسیایی هانگژو و تساوی پویا ایدنی مقابل یاکوبوئف شطرنج باز مطرح ازبکستانی که در گذشته جایگاه هفتادم رنکینگ جهانی را در اختیار داشت اشاره کرد.

سیدمحمد امین طباطبایی نیز توانست در یک رقابت خوب و جذاب رقیب خود سینداروف را شکست دهد و به پیروزی تیم ملی در این دیدار کمک شایانی کند.

بردیا دانشور دیگر ملی پوش کشورمان نیز مقابل وحیدوف به تساوی دست یافت.

تیم ملی شطرنج جمهوری اسلامی ایران ضمن درخشش در بخش تیمی رقابت‌ها توانسته با کسب چهار پیروزی پیاپی مقتدرانه در صدر جدول قرار گیرد و شانس اصلی کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو برای کاروان اعزامی کشورمان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر