مسابقات کشوری تنیس پسران در زنجان برگزار خواهدشد

دبیر هیات تنیس زنجان گفت: این استان از مسابقات تنیس پسران در رده‌های مختلف سنی به منظور ارتقای رنکینگ بازیکنان و انتخاب نفرات برتر برای حضور در اردوی تیم ملی میزبانی می‌کند.

مسابقات کشوری تنیس پسران در زنجان برگزار خواهدشد

به گزارش مملکت آنلاین، مهرداد قزلباش افزود: مسابقات تنیس کشور در رده های سنی زیر ۱۰، ۱۲ و ۱۴ سال به میزبانی این استان از ۱۵ تا ۲۳ مهرماه در زمین های تنیس سالن بعثت زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی برگزاری این رخداد ارتقای رنکینگ ورزشکاران و در نهایت انتخاب نفرات برتر برای حضور در اردوی تیم ملی است، اضافه کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته ۵۶ بازیکن در هر رده سنی در این مسابقات حضور می یابند.

این مسوول اظهار داشت: تیم تنیس زنجان نیز در این رخداد حضوری فعال خواهد داشت و امیدواریم ۲ بازیکن زیر ۱۰ سال زنجانی با درخشش خوب به اردوی تیم ملی راه یابند.

دبیر هیات تنیس استان زنجان گفت: رشته تنیس این استان طی چهار سال گذشته روند رو به رشدی داشته و شمار داوران استان به ۲۳ نفر و مربیان نیز به ۱۵ نفر رسیده که اقدامی درخور توجه است.

قزلباش خاطرنشان کرد: این استان سال گذشته نیز مسابقات تنیس رده های سنی پسران و دختران کشور و انتخابی تیم ملی را میزبانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر