اختلافات والیبال علنی شد: عبادی‌پور سرمربی و کاپیتان را آنفالو کرد / عطایی میلاد را

میلاد عبادی پور اختلافات در تیم ملی والیبال را علنی کرد.

اختلافات والیبال علنی شد: عبادی‌پور سرمربی و کاپیتان را آنفالو کرد / عطایی میلاد را

به گزارش مملکت آنلاین، میلاد عبادی پور دریافت کننده سابق تیم ملی والیبال ایران که توسط بهروز عطایی سرمربی تیم ملی به مسابقات آسیایی و انتخابی المپیک دعوت نشد امروز دست به یک اقدام جنجالی زد.

میلاد عبادی پور دریافت کننده سابق تیم ملی والیبال با آنفالو کردن سید محمد موسوی کاپیتان و بهروز عطایی سرمربی تیم ملی یک اقدام جنجالی را در فضای مجازی انجام داد تا شایعات اختلاف میلاد عبادی پور با این دو شخص دیگر کاملا آشکار شود.

در حالی میلاد عبادی پور دست به این اقدام زده که بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال بارها اختلافات با میلاد عبادی پور را رد کرده بود. حال باید دید این حرکت جنجالی میلاد عبادی پور چه واکنشی از سوی سید محمد موسوی و بهروز عطایی خواهد داشت، معمولا این دو اینگونه رفتارها را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

میلاد عبادی پور که هم اکنون در روسیه حضور دارد قراداد خود را با تیم اورال اوفا رسمی کرد و فصل آینده در این تیم توپ خواهد زد و احتمالا با این حرکت جنجالی که انجام داد تا زمانی که سید محمد موسوی و عطایی در تیم ملی باشند برای ایران بازی نخواهد کرد.

میلاد عبادی پور سی ساله سابقه نزدیک به ده سال حضور در تیم ملی والیبال ایران را دارد و باید دید چه اتفاقاتی بین این سه افتاده که دست به آنفالو کردن زده است. هر سه نفر در قهرمانی آسیا در کنار هم حضور داشتند. میلاد عبادی پور توسط بهروز عطایی در کاله آمل به والیبال ایران معرفی شده است.

photo_2023-10-01_20-22-56

انتهای پیام/

ارسال نظر