استان فارس در بازی‌های آسیایی هانگژو ۱۰ ورزشکار دارد

۱۰ ورزشکار از استان فارس در نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو چین، حضور دارند که این تعداد نسبت به بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا که ۱۲ ورزشکار بوده کاهش حدود ۲۵ صدی دارد که آمار چندان خوبی نیست.

استان فارس در بازی‌های آسیایی هانگژو ۱۰ ورزشکار دارد

به گزارش مملکت آنلاین، یکی از عوامل کاهش ۲۵ در صدی سهمیه فارس نسبت به دوره گذشته ( ۲۰۱۸ ) عدم ثبات در مدیریت ورزش فارس بوده که در این چهار سال سه مدیر کل تغییریافته است برای همین هم این مدیران نتوانسته اند برنامه خود را پیاده کنند هر چند سهیمه کشتی فرنگی فارس هم کم شده است.

ورزشکاران اعزامی فارس به هانگژو

میثم دلخانی کشتی فرنگیٰ، فرانک پرتو آذر دوچرخه سواریٰ‌ ،مهران ستار جوجیتسو،‌ سید حسین حسینی فوتبال،‌ سعیده جعفری کبدی، ‌علی رحیمی کازرونی هندبال،‌ یاسین کبیریان جو هندبال،‌ فاطمه کشاورز وزنه برداری،‌ مهدی فتحی پور جودو و وحید گلخندان ۱۰ ورزشکار شرکت کننده از استان فارس در بازیهای آسیایی هانِگژو چین هستند.

همچنین محمد علی گرایی و برادرش محمد رضا که هم اینک در مسابقات جهانی کشتی فرنگی حضور دارند به دلیل فاصله کم تا شروع بازیهای آسیایی از سوی سرمربی تیم ملی به این ۲ کشتی گیر شیرازی استراحت دادند و گرنه سهمیه فارس به ۲ نفر افزایش پیدا می کرد و شانس گرفتن مدال هم فارسی ها بیشتر می شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر