سرعت رشد وزنه برداری بانوان بالاست

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداری آماده درخشش در مسابقات پیش‌رو و حضور قدرتمند در المپیک است.

سرعت رشد وزنه برداری بانوان بالاست

به گزارش مملکت آنلاین، سجاد انوشیروانی در ارومیه به خبرنگاران گفت: استان آذربایجان‌غربی پتانسیل و ظرفیت بالایی در وزنه برداری دارد و قهرمانی در مسابقات قهرمانی جوانان کشور در اردبیل این موضوع را اثبات کرد.

وی افزود: شرایط سختی داریم و در سال منتهی به المپیک با یک برنامه سنگین روبرو هستیم که حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در هند، مسابقات قهرمانی جهان انتخابی المپیک در عربستان، مسابقات بازی‌های آسیایی در هانگژو، مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا، مسابقات قهرمانی جوانان جهان در مکزیک، دو مسابقه انتخابی المپیک در ازبکستان و قطر و در نهایت جام جهانی تایلند از این جمله است و تلاش می‌کنیم با بهترین آمادگی و شرایط علاوه بر درخشش در مسابقات به المپیک برسیم و افتخار آفرینی کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: برای کسب افتخارآفرینی در المپیک، قول نمی دهم ولی تلاش می‌کنیم بهترین اتفاقات رقم بخورد و بتوانیم درخشش در المیک ۲۰۰۰ و ۲۰۱۲ را تکرار کنیم.

انوشیروانی درخصوص وزنه برداری بانوان نیز گفت: هرچند کرونا سرعت رشد این ورزشکاران کشورمان را کند کرد ولی با سرعتی که وزنه برداران بانوی کشورمان دارند بزودی همانند وزنه برداری آقایان شاهد افتخارآفرینی مکرر آنها خواهیم بود.

بی‌سابقه‌ترین رشد توسعه زیرساخت‌های ورزشی را شاهد هستیم

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی هم با اشاره به نگاه ویژه استاندار ورزش دوست آذربایجان‌غربی به ورزش اظهار کرد: شاهد بی‌سابقه‌ترین رشد توسعه زیرساخت‌ها در حوزه ورزش با حمایت مقام عالی استان هستیم و بزودی با نگاه توسعه زیرساخت‌های تخصصی، برنامه احداث سالن و آکادمی‌های تخصصی را در برنامه‌ای به استاندار ارائه خواهیم کرد که رشته وزنه برداری نیز یکی از این رشته‌هاست.

در مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری آذربایجان‌غربی، بابک مرادزاده به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر