با امضای داورزنی و استاندار آذربایجان‌غربی، ارومیه میزبان والیبال قهرمانی مردان آسیا شد

با امضای تفاهم‌نامه بین داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی، میزبانی والیبال قهرمانی آسیا به شهر ارومیه واگذار شد.

با امضای داورزنی و استاندار آذربایجان‌غربی، ارومیه میزبان والیبال قهرمانی مردان آسیا شد

به گزارش مملکت آنلاین، جلسه شورای ورزش استان با حضور داورزنی رئیس فدراسیون والیبال جمهور اسلامی ایران برگزار شد.

در این جلسه با امضای تفاهم نامه بین استاندار آذربایجان‌غربی و رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران میزبانی بیست‌ و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیابه آذربایجان‌غربی واگذار شد.

محمدرضا داورزنی در این جلسه گفت: جدیت مسوولان استانی در کسب میزبانی و فراهم کردن شرایط و همچنین علاقه مندی مردم استان انگیزه را در فدراسیون ایجاد کرد که میزبانی این رقابت‌ها به ارومیه داده شود.

وی افزود: انتقال میزبانی از تهران به ارومیه کار بسیار سختی بود با این حال پیگیری‌های بسیار جدی استاندار آذربایجان‌غربی و مسئولین ورزشی استان مجاب شدیم کنفدراسیون والیبال آسیا را به این امر متقاعد کنیم و هفته آینده در جلسه هیئت رئیسه AVC در کشور اندونزی این موضوع به تصویب خواهدرسید.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: میزبانی ارومیه از این مسابقات، یک اتفاق ملی است که قرار است شرایط بسیار خوب و ایده آل کشورمان را به جهانیان نشان دهد و ارومیه هم که همواره میزبانی‌های با شکوه و با کیفیتی از مسابقات مختلف ورزشی و بخصوص والیبال داشته این بار نیز این میزبانی را به نحو احسن برگزار کند.

داورزنی با اشاره به آماده شدن و یا حضور هشت تیم مختلف کشورمان برای مسابقات آسیایی و جهانی در بخش‌های زنان و مردان اظهار کرد: این دوره مسابقات قهرمانی آسیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بطوریکه تیم ملی والیبال برای راهیابی به المپیک باید همچنان جزو ده تیم برتر جهان در رنکینگ باقی بماند و قهرمانی در این دوره برای تیم ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ضمن اینکه این دوره از دوره‌هاییست با ثبت نام بیست و یک کشور و قطعی شدن حضور هجده تیم بالاترین تعداد تیم را دارد.

انتهای پیام/

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

ارسال نظر