تکواندوکاران کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان یکی پس از دیگری در حال حذف شدن

با حذف نرگس میرنوراللهی و میرهاشم حسینی از رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان، تعداد حذف شده‌های ایران در این رقابت‌ها به عدد ۱۱ رسید.

تکواندوکاران کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان یکی پس از دیگری در حال حذف شدن

به گزارش مملکت آنلاین، در جریان ششمین روز از رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در باکو (پایتخت آذربایجان)، نرگس میرنوراللهی نماینده وزن ۶۲- کیلوگرم ایران در دور نخست مقابل مالسا مونتریو از پرتغال دو بر صفر (با نتایج ۷ بر یک و ۱۴ بر صفر) به برتری رسید. وی در دومین مبارزه نیز مقابل مریمی خلال از مراکش ۲ بر صفر (با نتایج ۸ بر یک و ۴ بر ۲) پیروز شد و به یک هشتم نهایی راه یافت اما در این مرحله برابر سارا چاری دارنده مدال طلای جهان ۲۰۲۲ از بلژیک ۲ بر صفر (با نتایج ۶ بر ۲ و ۴ بر یک) شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت تا دهمین حذف شده تکواندوی ایران در این رقابت‌ها باشد.

اما در بخش مردان نیز میرهاشم حسینی نماینده وزن ۷۴- کیلوگرم مردان ایران در دور نخست مقابل ماکاروف از قرقیزستان ۲ بر صفر (با نتایج ۱۵ بر ۲ و ۱۲ بر صفر) به برتری رسید. وی در دومین مبارزه نیز مقابل جیلن لالون از هاییتی ۲ بر صفر (با نتایج ۱۳ بر ۳ و ۱۲ بر ۲) به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد اما در این مرحله مقابل استفان تاووک دارنده مدال برنز جهان از صربستان ۲ بر یک شکست خورد و او نیز از دور رقابت‌ها حذف شد. حسینی در راندهای اول و سوم به ترتیب با نتایج ۸ بر ۳ و ۱۱ بر ۱۰ شکست خورد و در راند دوم نیز با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به برتری رسید.

به این ترتیب در پایان ششمین روز از رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در باکو، متین رضایی و آرین سلیمی برای ایران صاحب مدال برنز شدند اما یازده نماینده دیگر ایران به نام‌های  مهدی حاجی موسایی در ۵۴-، علیرضا حسین‌پور در ۵۸-، فرزان عاشورزاده در ۶۳- ، میرهاشم حسینی در ۷۴- و مهران برخورداری در ۸۰- کیلوگرم مردان و سعیده نصیری در ۴۶-، غزل سلطانی در ۴۹-، تینا مدانلو در ۵۷-، نرگس میرنوراللهی در ۶۲-، زینب اسماعیلی در ۶۷- و زهرا پوراسماعیل در وزن ۷۳- کیلوگرم زنان نیز از دور مسابقات حذف شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر