شکست نماینده کازرون در جام باشگاه‌های هندبال آسیا

دیدار تیم‌های الکویت کویت و شهید شاملی کازرون ایران در دومین روز رقابت‌های مرحله گروهی بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان با پیروزی تیم الکویت به پایان رسید.

شکست نماینده کازرون در جام باشگاه‌های هندبال آسیا

به گزارش مملکت آنلاین، در دومین روز بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا، تیم های شهید شاملی کازرون ایران و الکویت کویت ساعت ۱۴ امروز جمعه در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۴۰ بر ۳۰ به نفع الکویت به پایان رسید.

در پایان این دیدار که به داوری فوروکاوا هیرکی و موراتا تتسورو از ژاپن برگزار شد، عبدالله القرابالی از الکویت کویت به‌عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب شد.

تیم هندبال شهید شاملی کازرون ایران پس از این دیدار در روزهای پیش رو با نمایندگان ازبکستان، بحرین، و قطر رو در رو خواهد شد.

این تیم که یکی از ٢ نماینده ایران در بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان است، دیروز پنجشنبه ۱۱ خرداد برابر نماینده چین پیروز شد.

در دیگر رقابت‌های امروز دو تیم جونیور کلاب چین و تاشکند ازبکستان به تساوی ۲۵ بر ۲۵ رسیدند و بازی نماینده عمان و نماینده هندوستان با نتیجه ۳۵ بر ۲۰ به نفع نماینده عمان پایان یافت.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا دیروز پنجشنبه در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان اصفهان به میزبانی باشگاه سپاهان آغاز شد و تا بیستم این ماه ادامه دارد.

طبق قرعه‌کشی، ۲ تیم سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بعنوان نمایندگان ایران، حریفان خود را شناخته‌اند که سپاهان در گروه "آ" (A) این مسابقات با نمایندگان هند، عمان، کزما اس سی کویت و الریان قطر به رقابت خواهد پرداخت.

در گروه "بی"(B) نیز تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، الکویت کویت، الدحیل قطر، النجمه بحرین، جوانان چین و تاشکند ازبکستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر