درگیری و بگو مگو بخاطر اشتباهات تیم داوری و فنی جام تختی

مبارزه امین طاهری مقابل مرتضی جان محمدی در کشتی آزاد جام تختی به دلیل محرز شدن اشتباه داوری بار دیگر تکرار می شود و این اتفاق حاشیه‌های عجیبی در حاشیه مسابقات رقم زد.

درگیری و بگو مگو بخاطر اشتباهات تیم داوری و فنی جام تختی

به گزارش مملکت آنلاین، در آغاز رقابت های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی آزاد جام تختی به عنوان یکی از مراحل مهم انتخابی تیم ملی که در سالن غدیر ارومیه در حال برگزاری است، در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امین طاهری در مبارزه نخست در شرایطی که با نتیجه ۹ بر صفر از مرتضی جان محمدی پیش بود، ضربه فنی شد.

طاهری پس از این شکست شدیدا نسبت به عملکرد داوران اعتراض کرد و حتی پس از ترک سالن بار دیگر به کنار تشک بازگشت و قصد اعتراض داشت که این‌بار با حضور پژمان درستکار سرمربی تیم ملی به سالن گرم بازگشت. علیرضا رضایی نیز با رییس کمیته داوران در اینباره گفتگو کرد و معتقد بود طاهری ضربه فنی نشده است.

پس‌از این اتفاقات پژمان درستکار با رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی صحبت کرد و مصلایی نیز با رفتن کنار میز کمیته فنی، توضیحاتی را به آن ها ارائه کرد.

با توجه به اهمیت این موضوع گفتگوها در اینباره تا دقایق زیادی ادامه داشت و افراد زیادی از جمله دبیر فدراسیون کشتی نیز وارد این موضوع شدند.

در نهایت با تایید هیات ژوری مبنی بر اشتباه محرز تیم داوری، گوینده سالن اعلام کرد این مبارزه یک بار دیگر تکرار خواهد شد.

پس از اعلام این رای، فردین معصومی که فرزندش امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم این مسابقات کشتی می گیرد و امین طاهری یکی از رقبای اوست، خود را به کنار میز داوران رساند و شدیدا به این موصوع معترض شد. تعدادی از تماشاگران نیز به سمت داوران اشیایی را پرتاب کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر