هفته دوم لیگ ملی چوگان برگزار شد

هفته دوم لیگ ملی چوگان با برگزاری مسابقات بانوان (جام بنفشه) در مجموعه چوگان و سوارکاری شهداء برگزار شد.

به گزارش مملکت آنلاین،  بر این اساس، چوگان‌بازان البرزی در چهار چوکه به رقابت با بازیکنان تهرانی پرداختند که در نهایت تیم کانون چوگان البرز توانست ۴ به ۳ تیم نوروز آباد را شکست دهد.

این رقابت‌ها با حضور اشرف خلیق، سارا تاجیک، شیما پیروزی، مریم صابری، سحر ایروانی، حدیثه سلطانی، مرجان ایزدی، ستاره زمانی، یاسمین گلشنی و گلنار هاشمی برگزار شد.

مسابقات چوگان بانوان جام بنفشه با سطح هندیکاپ صفر تا هندیکاپ منفی ۴ و با داوری محمدرضا بهبدی، امیررضا شاپوری و اسماعیل امامی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر