حذف تیم مینی فوتبال ایران از صعود به جمع هشت تیم برتر جهان

تیم ملی مینی فوتبال ایران با قبول شکست در سومین دیدار مرحله مقدماتی برابر عراق، به خاطر نتیجه بازی رو در رو نتوانست به مرحله بعدی جام‌جهانی صعود کند.

حذف تیم مینی فوتبال ایران از صعود به جمع هشت تیم برتر جهان

به گزارش مملکت آنلاین، در سومین روز از رقابت‌های جام جهانی مینی فوتبال، تیم ملی ایران به مصاف عراق رفت و با قبول شکست ۳ بر صفر برابر این حریف وداع زودهنگامی با این مسابقات داشت.

تیم ملی ایران که دو دیدار نخست خود برابر غنا و ترکیه را با پیروزی به پایان برده بود، برای صدرنشینی و صعود به عنوان تیم اول به مصاف عراق رفت و در شرایطی که ملی‌پوشان موقعیت‌های زیادی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و بازنده شدند.

با این نتیجه سه تیم ترکیه، عراق و ایران هم امتیاز شدند که ترکیه به دلیل یک گل زده بیشتر به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد و تیم ملی ایران به دلیل واگذاری بازی رو در رو به عراق و در شرایط مساوی با این تیم از دور مسابقات کنار رفت و به جمع هشت تیم برتر راه پیدا نکرد.

تیم ملی مینی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها تیم ملی غنا را ۵ بر یک شکست داده بود. گل‌های تیم ملی ایران را مهدی رضاییان (۲گل)، مجتبی حسن نژاد و میلاد مختاری را به ثمر رساندند.

گروه بندی مسابقات جام جهانی مینی فوتبال ۲۰۲۳:

  • گروه اول: ایران، ترکیه، غنا و عراق
  • گروه دوم: روسیه، بلژیک، قطر و الجزایر
  • گروه سوم: عربستان، قزاقستان، اتریش و تونس
  • گروه چهارم: سوئیس، بلغارستان، بحرین و لیبی

انتهای پیام/

ارسال نظر