شکایت عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال رد شد

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد شکایت عزیزی خادم از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، توسط دادگاه رد شده است.

شکایت عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال رد شد

به گزارش مملکت آنلاین، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال  درباره اشتباهات داوری در لیگ برتر اظهار داشت: برخی داوران در لیگ برتر اشتباهات تاثیرگذار داشتند. کمیته داوران و افشاریان به این نتیجه رسیدند که باید یک تجدیدنظر جدی در بخش داوران و ناظران داوری بکنند. داور اشتباه کرده و مردم دیدند، اما ناظر ما در این باره نمره بسیار عالی داده است.

وی افزود: البته همه داورها و ناظرها اینطوری نیستند. با این حال باید تجدید نظر کنیم. در لیگ هم باید تغییرات را ایجاد کنیم. ناظران مسابقه ادواری از قدیم بوده‌اند و AFC هم الزاماتی را برای ما داشته است و یادداشت کاغذی و مکتوب باید از بین برود و گزارش داوری و ناظر بازی بعد از بازی روی سیستم کمیته انضباطی و کمیته اخلاق برود.

تاج همچنین در مورد شکایت عزیزی خادم از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به دادگاهی در قوه قضائیه اظهار کرد : آنچه من می‌دانم این است که شکایت او در دادگاه توسط قاضی محترم رد و اعلام شده که دادگاه به این شکایت رسیدگی نخواهد کرد زیرا باید در مراجع مربوط به فوتبال این مسائل رسیدگی شود.

وی افزود: با توجه به اینکه باید شکایت اهالی فوتبال در مراجع فوتبالی ثبت و رسیدگی شود به دلیل شکایت عزیزی خادم به خارج از فوتبال، کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا به این مسئله رسیدگی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر