تیم‌های آقایان و بانوان نه رشته ورزشی قطعا به هانگژو اعزام نخواهندشد

در دوازدهمین جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک، پارالمپیک آسیایی و پاراآسیایی درباره سایر رشته‌های باقی مانده اعزامی به بازیهای آسیایی بحث و تبادل‌نظر شد.

تیم‌های آقایان و بانوان نه رشته ورزشی قطعا به هانگژو اعزام نخواهندشد

به گزارش مملکت آنلاین و به نقل از  وزارت ورزش و جوانان، بعد از پایان ستاد عالی و نشست امروز مصوب شد:
۱_ ارتباط بین کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک با سفارت ایران در پکن و کنسولگری شانگهای و همچنین مکاتبات لازم با وزارت امور خارجه از طریق وزارت ورزش و جوانان صورت پذیرد.
۲_حضور تیم ملی فوتبال در بازی‌های آسیایی( پسران) به تصویب رسید و کلیه امور این تیم با هماهنگی کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال انجام خواهد شد.
۳_تیم ملی فوتبال بانوان چنانچه به تشخیص کمیته تخصصی ستاد حداکثر تا رتبه ۶ قرار گیرند اعزام خواهند شد.
۴_ رشته‌های اسکواش( پسران و دختران)، بسکتبال دختران( پنج نفره)، دوچرخه‌سواری(کوهستان پسران، پیست و جاده دختران)، بدمینتون آقایان، سه‌گانه، شمشیربازی فلوره( پسران و دختران)، ژیمناستیک (ترامپولین)، سپک تاکرا( آقایان و بانوان) و دراگون بوت(دختران) قطعا اعزام نخواهند شد.
۵_ با اعزام تیم هندبال دختران به بازی‌ها موافقت شد.
۶_وضعیت تیم ملی والیبال دختران مجددا توسط کمیته کارشناسی بررسی و مجددا به ستاد اعلام می‌شود.
۷_ وضعیت تیم هندبال پسران مجددا توسط کمیته کارشناسی بررسی و مجددا به ستاد اعلام خواهد شد.
۸_ وضعیت تیم‌ بسکتبال ۳ نفره دختران توسط کمیته کارشناسی بررسی و به ستاد اعلام می‌شود.
۹_با اعزام تیم‌های تنیس روی میز( یک دختر و یک پسر)، تنیس خاکی( یک دختر)، شمشیربازی اپه( یک دختر)، جودو( یک دختر) و تیراندازی با کمان و ریکرو ( یک دختر و یک پسر)، شنا (۴ پسر) موافقت شد.
مهدی تاج رییس فدراسیون نیز در این جلسه حضور یافت و درخصوص حضور تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی با اعضای ستاد گفتگو کرد که در نهایت اعضای ستاد تصمیم بر حضور تیم ملی امید در هانگژو گرفتند.
همچنین در این جلسه سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شانگهای نیز حضور داشت و درباره همکاری‌های وزارت خارجه با ورزش ایران در طول برگزاری بازیهای آسیایی و پاراآسیایی صحبت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر