صعود تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران به فینال آسیا

بانوان ملی‌پوش هاکی روی یخ کشورمان در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا از سد سنگاپور گذشته و فینالیست شدند.

صعود تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران به فینال آسیا

به گزارش مملکت آنلاین، پنجمین دیدار ملی‌پوشان هاکی روی یخ کشورمان در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان بانوان آسیا عصر امروز مقابل تیم قدرتمند و باسابقه سنگاپور پیگیری شد که طی آن نمایندگان شایسته ایران توانستند با سربلندی این دیدار را به اتمام رسانده و جواز حضور در دیدار پایانی مسابقات را بدست آورند.

بانوان ایران پس از شکست تیم‌های هند، کویت و قرقیزستان در مرحله مقدمانی و غلبه بر تیم امارات در مرحله حذفی به دیدار نیمه نهایی و جدال با سنگاپور راه پیدا کرده و توانستند به پنجمین پیروزی ارزشمند خود دست یافته و شگفتی خود در اولین حضور آسیایی را کامل کنند.

ملی‌پوشان هاکی روی یخ ایران فردا از ساعت ۱۷ در فینال به مصاف میزبان رقابت‌ها یعنی تایلند می‌روند.

اعظم سنایی، الهام مدیردهقان، نگار خرم، فاطمه اسماعیلی، زهرا رضایی، حدیث خلج، یگانه بهرامی، آذین قارونی، هلیا سوهانی، فاطمه شاهسوند، نگار ارجمند، حدیثه پورهاشمی، شبنم‌ عرب، عسل حیدری، دیانا فرزام نیا، دیبا فرزام نیا، هدیه آقایی، فاطمه آقایی، زهرا قاسمی و آرزو ایزدی اعضای تیم ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.

فرزاد هوشیدری ‌و اعظم سنایی به ترتیب سرمربی و مربی تیم ملی اعزامی کشورمان هستند و اویس حسن‌زاده نیز به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی کاروان اعزامی را همراهی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر