گزینه‌های هدایت تیم ملی امید مشخص شدند

در جلسه امروز سرمربی تیم ملی با نایب رییس فدراسیون و فوتبال و مدیر تیم ملی امید، تکلیف سرمربی و بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال امید مشخص خواهد شد.

گزینه‌های هدایت تیم ملی امید مشخص شدند

به گزارش مملکت آنلاین، حبیب کاشانی، مدیر تیم فوتبال امید امروز (شنبه) جلسه‌ای را با امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی و مهدی محمدنبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال برگزار خواهند کرد تا در خصوص سرمربی تیم ملی امید تصمیم‌گیری شود و برای آن تعیین تکلیف شود.

با توجه به صحبت‌های گفته شده، مجتبی حسینی، مهدی تارتار و یک سرمربی خارجی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی امید هستند که اگر مربی خارجی برای تیم ملی امید انتخاب شود، این مربی دستیار امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی هم خواهد بود. همچنین با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تیم امید در خرداد اردویی را برگزار خواهد کرد که البته مکان آن هنوز مشخص نشده است.

یکی از اهداف تعیین شده برای تیم ملی امید، حضور در مسابقات آسیایی در مهر ماه است و البته ممکن است پیش از این مسابقات، تیم ملی امید به جای تیم ملی بزرگسالان در مسابقات کافا شرکت کند. بعد از مسابقات کافا و بازی‌های آسیایی، تیم ملی امید برای مقدماتی المپیک آماده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر